Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 463 van 593 EersteEerste ... 363413453461462463464465473513563 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.621 t/m 4.630 van 5928

Standaard

Nice, zeer prima gitaren hoor die Blades.

Heb een Classic Vibe 50s stratje onderweg, occasion bij Zjon's Guitar Store in Medemblik. Wilde al langer een 50s strat erbij hebben naast mijn Classic Player 60s en wilde ook al een tijdje een gitaar uit de Classic Vibe serie, omdat je er zo ontzettend veel goede dingen over leest.

Dus nu voor een leuk prijsje eentje onderweg, een witte met gouden slagplaat uit 2009. Over de afhandeling tot nu toe niets dan goeds, Zjon heeft er 2 setjes snaren bij gedaan en zelfs een inbus sleuteltje om de truss rod een slagje te geven omdat er nu 09 snaren op liggen. Tof!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Gave gitaar!!!!! Is de body overgespoten of in nog zo'n prachtige staat? Nitro?

In je handtekening zie ik een Little '59 te koop staan... Lag nog los in de keukenla... of vond je deze te 'dun' klinken nu je een Full-size Humbucker hebt?... Interessant om te lezen dat hij zo goed als een Single Coil kan klinken....
    Thanks voor het compliment, ik ben er ontzettend blij mee!
    Vandaag even gerommeld met Tokai->Fuzz->Wah en dat was errug lekkah (echt akelig dichtbij de stratsound 'in m'n hoofd').

Volgens mij is de body nog in originele staat, geen idee of ik kan testen hoe 'nitro' de lak is.
    Het is in ieder geval een dunnig, mooi laagje.
    Ik ga er iets 'minder zuinig' mee om in vergelijking met m'n Godin met AAA-top; de Tokai mag wel beetje natural relic worden (op den duur..!).

Toen ik de gitaar kocht zaten er al V60's in, samen met een Little 59 (en een luipaard-slagplaat), wat een grappig dingetje is (eerste SC-sized HB die ik test).
    Ik vond het wel een ok-pickup, niet spannend maar zeker niet slecht (en in tegenstelling tot de JB is deze ook clean erg fijn).

De Suhr pickup had ik nog liggen voor in mijn ex-Suhr gitaar (die had een DSH, high output en dubbele schroeven voor een meer smooth sound).
    Ik las/hoorde goede dingen over de SSV (M. Landau toen hij HSS speelde, Pete Thorn's Suhr), en ik voel me nog niet 'mans genoeg' om diehard SSS te gaan spelen.
    Met de SSV in split en parallel hoef ik me nergens meer zorgen over te maken!
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 8 mei 2013 om 00:16
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Hier mijn Fender classic 60 Stratocaster in Burgundy mist

Senior Member

Standaard

Hier mijn Fender CP'60 in Sonic Blue:

Senior Member

Standaard

Super super sjiek in die kleur met rosewood hals..

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Standaard

Heerlijke gitaar!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Hier mijn Fender CP'60 in Sonic Blue:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarface Bekijk bericht
    Super super sjiek in die kleur met rosewood hals..

Groet,
    Marco
    Thanks! Ik vind hem ook wel mooi!

Senior Member

Standaard

Hier mijn Fender stratje!
    't is momenteel nog de enige gitaar die ik gebruik (naast m'n Blade dayton, Ibanez RG560 en knutsel stratje). maar hij speelt gewoon heerlijk

Spec's:
    DiMarzio Super distortion in de brug
    Fender Texas specials in de neck + middle
    Graph tech zadels + Topkam
    Vintage fender brug
    standaard fender tuners
    Maple neck, rosewood fretboard, body van Alder.

En hij is achter de trem block uitgediept zodat ik de trem verder in kan duwen. ontstemt nauwelijks!

Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Mooi? mmm niet echt maar het lijkt me wel een functioneel ding met de humbucker in de brug en de andere goede elementen.

't is momenteel nog de enige gitaar die ik gebruik
    (naast m'n Blade dayton, Ibanez RG560 en knutsel stratje)
    :?

Moet er wel vaker om lachen als je zegt dat je minder gear gebruikt, vervolgens kom je dan vaak met een lange lijst wat je "alleen" nog maar gebruikt. lol

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Mooi? mmm niet echt maar het lijkt me wel een functioneel ding met de humbucker in de brug en de andere goede elementen.

:?

Moet er wel vaker om lachen als je zegt dat je minder gear gebruikt, vervolgens kom je dan vaak met een lange lijst wat je "alleen" nog maar gebruikt. lol
    Tsja.. mooi.. 't moet je ding zijn hea

Kwa gitaren gebruik ik nu nog echt alleen maar deze fender. misschien eens de blade voor iets in een andere stemming maar dat is ook heel minimaal.

Mijn pedaalboard kan dan wel nog wat goede tweaks gebruiken (nieuwe delay en reverb bijv.)
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten