Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47

Discussie: Into's Medley

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dribbel_ Bekijk bericht
    ....
    Als ik goeie muziek wil horen zet ik wel een CD op, als ik naar een concert ga dan wil ik entertainment zien.....
    ...en daar verschillen wij ook van mening, maakt verder niet uit, maar ik raak meer geboeid door een goede performance (muziek én evt. show) dan door "opgekloptheid".

Als je b.v. de live-shows van Rush vergelijkt met die van Yngwie Malmsteen, wereld van verschil, maar ik vind het beide retegaaf.
    Waar ligt dat dan aan? Smaak zullen we dan maar zeggen? Sfeer vind ik oh zo belangrijk.

Moderator

Standaard

Ik had na de eerste pagina niet veel zin om de rest van de discussie te lezen, maar: leuk idee, ik liep met hetzelfde plan rond. Andere nummers dan, maar het is nog steeds niet tot uitvoering gekomen. Ik had het idee dat er af en toe geknipt was in de video?
    Het had naar mijn smaak een tikkie bondiger gemogen, dus écht alleen een intro en dan meteen doorknallen naar iets anders, maar dan mis je natuurlijk weer sommige hooks.
    Hoe dan ook, Koniginnedag, Grote markt Delft:
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Wij doen intro's tussen nummers door, als we eraan denken en eraan toe komen. Omdat bij ons bij elk nummer een nieuwe "zanger" het podium op moet komen wat vaak even duurt hebben we een stuk of tien intro's ingestudeerd, juist de corny ones zoals het Rocky thema en Beat It maar ook Back In Black, March Of The SOD en meer van dat fraais. Helaas komt het onderhoud van die intro's er vaak niet van, dat krijg je met een repertoire van rond de 110 nummers. En vrij regelmatig wordt er ook een intro ingezet van een nummer wat we niet ingestudeerd hebben en dan knoeien we ons daar doorheen. De ingestudeerde intro's doen we inderdaad heel kort, op het moment dat het publiek denkt te weten wat er komt is het alweer afgelopen. Soms doet ook maar de helft van de band mee omdat de rest een technisch probleem probeert te verhelpen.
    Laatst gewijzigd door Rinze; 16 mei 2013 om 10:32
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Standaard

nou zijn medly's of potpourri's natuurlijk zo oud als de wereld.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member

Standaard

@ Dribbel
    Ik vind jullie live beelden altijd heel gaaf om te zien moet ik zeggen!
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Goes to show.
    SOG loont!
    Met je andere posts (minder feestelijk - muzikaal meer aan te kluiven: alleen maar mijn mening) had je niet de helft van de respons.
    Aan jou de keus.

Vriendelijke groet, Gus (a.k.a. de voorzitter van de Dribbel_ fanclub)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    @ Dribbel
    Ik vind jullie live beelden altijd heel gaaf om te zien moet ik zeggen!
    Dank je, ik vind het ook erg leuk er wat mee te kloten en te editten. We hebben voor de afgelopen beelden een paar keer een camera gehuurd en nu besloten er 1 te kopen. Dit is dus de nieuwe aanwinst waardoor we lekker eindeloos dingen kunnen filmen en beeldmateriaal in elkaar kunnen klussen als het de moeite waard is

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Goes to show.
    SOG loont!
    Met je andere posts (minder feestelijk - muzikaal meer aan te kluiven: alleen maar mijn mening) had je niet de helft van de respons.
    Aan jou de keus.

Vriendelijke groet, Gus (a.k.a. de voorzitter van de Dribbel_ fanclub)
    Eigen werk en FCHA achtige muziek ben ik ook absoluut mee bezig en is muzikaal een stuk interessanter om op een forum als hier over te praten. Eigen werk heb ik altijd heel leuk gevonden en zal ik altijd blijven doen. Helaas erg druk de laatste tijd en ligt dat wat op de achtergrond

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten