Thanks allen voor t comnentaar! Duhsjaak, u wordt weer even apart vermeld: u bent een held :-))
Thanks allen voor t comnentaar! Duhsjaak, u wordt weer even apart vermeld: u bent een held :-))
ik vind het knap !
alleen... mag het voor mij extremer qua instrumentarium. ik denk aan vibrafoon, geflipte sax enz...
maar ik ben dan ook een zappa fan
Als je zou weten waaraan ik denk, dan bloos je tot aan je navel. En dan vraag je je af waarom jij daar ook niet aan hebt gedacht.
Ik ben meer en Fusion dan een Zappa fan. Dat komt doordat ik Fusion nog (te weinig hè, noteer dat effe als officiële klacht) van tijd tot tijd op leuke nieuwe dingen betrap. Zappa daarentegen heeft al in geen jaren meer leuke nieuwe dingen gemaakt. Luie donder. Toen ik hem daar laatst over aan de tand probeerde te voelen kreeg ik een nauwelijks verstaanbaar antwoord terug. Hij praat steeds onverstaanbaarder. Vreemd voor iemand die de 'articulate' meningsvorming zo belangrijk vond. Afijn, zo gaat ie om met een van zijn eerste fans.
Go Go Go Fusion! Het is zaterdag en het wordt pokkeweer, dus wat let je. Maak iets moois en verras ons. Ik had gisteren een trouwerij, dus ik ben wel weer aan iets pittigers toe!
Vriendelijke groet, Gus
Als je Zappa tegenwoordig aan de tand wilt voelen zul je vermoedelijk de tand uit zijn gebit trekken
On Topic: Ik ben zelf een groot metal liefhebber, echter luister ik bijna nooit naar prog en veel djent is ook niet echt mijn ding. Soms zitten er echter wel eens nummers tussen die ik best kan waarderen, en daar is dit nummer er een van. Vooral het geheel van alle instrumenten en elektronica samen vind ik wel lekker klinken. Alleen het gitaargeluid vind ik iets minder geslaagd. Ik weet niet precies wat het is. Naar mijn idee mist het denk ik iets van strakheid (het geluid, niet je gitaarspel). Ik vind het wat wollig (ook weer zo lekker duidelijk). Dit is uiteraard puur een kwestie van smaak. Persoonlijk hou ik bij dit soort muziek wel van dit soort gitaargeluid:
Maar zoals ik al zei, dat is de een kwestie van smaak. Vooral doorgaan hiermee.
Laatst gewijzigd door arcane; 11 mei 2013 om 11:08
Echt vet! Ik weet niet of het eigen is aan het genre, maar vind het ook altijd leuk als er buiten de lijntjes van een genre wordt gekleurd, zoals jij lijkt te doen met die glitch effecten etc. Akkoord idd dat die solo er gerust wat meer op mag liggenLeuke reis door de emoties, vind het fijn om bij zo'n brave intro te starten zonder te weten wat voor freaky zooi er allemaal aankomt. Vet dus.
Favorieten/bladwijzers