Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Nieuwe gitaar?

Junior Member

Standaard Nieuwe gitaar?

Ik ben al een tijdje een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe gitaar. Ik zat eerst een tijdje te denken aan een Little Martin of een Baby Taylor, maar die koop ik toch liever als ik iets beter ben. Ik ben geen beginner meer, maar om nou te zeggen dat ik heel goed ben.. Ik speel nog steeds op een spaanse gitaar die ik voor 20 euro van marktplaats heb gehaald. Wel nieuwe snaren erop, enz. maar oke. Ik wil gewoon erg graag een nieuwe, doe ook over 3 maanden mee aan een benefiet concert en zou dan heeel graag een betere gitaar willen.

Ik zag net deze, wat denken jullie er van? http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/...GIT0013452-000

Liefs

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KimLouise Bekijk bericht
    Ik ben al een tijdje een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe gitaar. Ik zat eerst een tijdje te denken aan een Little Martin of een Baby Taylor, maar die koop ik toch liever als ik iets beter ben. Ik ben geen beginner meer, maar om nou te zeggen dat ik heel goed ben.. Ik speel nog steeds op een spaanse gitaar die ik voor 20 euro van marktplaats heb gehaald. Wel nieuwe snaren erop, enz. maar oke. Ik wil gewoon erg graag een nieuwe, doe ook over 3 maanden mee aan een benefiet concert en zou dan heeel graag een betere gitaar willen.

Ik zag net deze, wat denken jullie er van? http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/...GIT0013452-000

Liefs
    Als je ons wat meer info geeft, kunnen wij je beter helpen. Antwoorden op vragen als: Wat is je budget? Wat voor muziekstijlen speel je? etc. etc. zijn wel handig om je beter te kunnen helpen

Junior Member

Standaard

Sorry! Mijn budget is denk ik ongeveer rond de 80 euro. Als het 100 is en het is het waard, oké, maar het liefst rond de 70/80. Muziekstijl is pop, soms ook wel anders maar pop het meeste.

Senior Member

Standaard

Da's nie veel nie. Dan zou ik toch tweedehands kijken.. Je gaat er niet veel mee vooruit tov dat wat je nu hebt. (da's voorzichtig, ik weet niet wat je nu hebt..) Je hebt pm!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Junior Member

Standaard

Tweedehands is prima.

Senior Member

Standaard

En dan ga je in drie maanden ook nog even van gitaarsoort veranderen en dat onder de knie krijgen? (Best verschil hoor, zo'n staal snaar)
    Mwa...

Senior Member

Standaard

Wellicht een beter alternatief:
    http://link.marktplaats.nl/675544903
    Mwa...

Senior Member

Standaard

Je zal het waarschijnlijk niet echt willen horen, maar spaar nog even door zodat je echt een stap vooruit kunt maken in gitaar. Voor je huidige budget is weinig moois te verkrijgen, zelfs tweedehands is het budget krap zo.

Senior Member

Standaard

Nee joh, *kuch!sig!kuch*
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Da's er een met muizengaten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten