En straks staat er weer een post van Benwave op GN van een exclusief gitaar en dan denkt iedereen; hoe doet hij dat toch? Als het dichtbij was, was ik graag gaan kijken wat ze werkelijk te verkopen hebben.
En straks staat er weer een post van Benwave op GN van een exclusief gitaar en dan denkt iedereen; hoe doet hij dat toch? Als het dichtbij was, was ik graag gaan kijken wat ze werkelijk te verkopen hebben.
volgens het telefoonboek woont er geen famillie tessick in zwolle... en die prsguitar forum link zegt genoeg.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Dan kunnen ze tenminste gitaar goed schrijven, of vragen...
O en de man in kwestie op dat prs forum, Is nu online en heeft vandaag 2 keer gereageerd op een topic, dus de kans is vrij klein dat hij overleden is.
Naaah, stuiptrekkingen.. ;-)
tuurlijk, kom jij daar, maakt hij eerst een test rit op jou mooie fietsje. En een paar uur later sta jij nog te wachten. Misschien wilde hij ook nog even snel bellen want zijn telefoon was net leeg. En had hij net een een briefje van 50 geruild voor eentje van 20. Een echte handelaar oftewel een husselaar.
Hé ik heb ook nog geen betere foto's van de beste man (denk ik dan maar he) gekregen. Of hij ook een foto van de headstock kon maken zodat ik een 'kan achter halen wat voor gitaar het is' en dat ik dan 'een eerlijke prijs kan geven'.
Misschien zegt hij dan alsnog dat dit van internet kwam en dat hij met echte foto's komt van hem zelf. Dan zal ik hem wel even de waarde van zo'n ding vertellen, maar nu nog niks gekregen.
Ik had hem gisteravond al een email gestuurd. Ik sliep er slecht van, zo erg dacht ik dat ik een werelddeal ging sluiten
Een beetje kitsch die gitaar, maar wel bloedmooi.
American Special? Zo niet, wat dan wel?
http://link.marktplaats.nl/673308658
Favorieten/bladwijzers