Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Jan de Witte (gitaris 3J's) demonstreert de Richwood A-60-VA

    http://youtu.be/vq3qbcWmgqo

  2. #12

    Standaard

    Ik ben de gelukkig winnaar van de Richwood
    En ondanks dat hier iedereen zegt dat het brandhout is moet ik jullie toch teleurstellen

    Gitaar is netjes afgewerkt klinkt heel warm lekkere lage actie en speelt echt als een zonnetje
    Naam zegt tegenwoordig niet meer zoveel vind ik .... Heb ook een greg bennett van 100 euro en zelfs dat ding speelt super (klinkt wel niet zo mooi is wat scheller maar toch)
    Dus bij deze ik ben wel degelijk blij met mijn GEWONNEN gitaartje

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.022

    Standaard

    ...had ooit een basgitaartje van 't merk "Vester" ,....een imitatie-Jazz-Bass....,
    ...2e-hands , ..gekocht voor een drol .

    De body was van hecht-hout ,...de elementen bestonden uit een slordig geknipt stukkie staalplaat , waarop met bisonkit gewoon magneetpooltjes op waren verlijmd , en daaromheen op een kartonnetje de wikkelingen .
    (De zwarte plastic kapjes bedekten dit prutswerk voor het oog nog netjes )

    De hals was helaas wat getordeerd , dus de aktie kon niet zo licht worden afgesteld , maar was nog wel redelijk bespeelbaar .

    Het geluid was, tegen de verwachting in, geweldig goed !, ondanks dat 't een "peppie & kokkie basgitaartje" was qua constructie

    Waar zit 'm 't goeie geluid van een (bas)gitaar nou in ? ,....wie 't weet mag 't zeggen
    Laatst gewijzigd door 7ender; 9 mei 2013 om 16:35

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top