Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Bert Boon

Senior Member

Standaard Bert Boon

Vanmiddag in een kringloopwinkel een gitaar zien liggen van Bert Boon Muziekinstrumentenbouw uit Groningen. Hij kwam pas volgende week vrijdag in de verkoop (waarom weet ik ook niet). Iemand bekend met gitaren van deze bouwer? Ik zag op internet dat Bert Boon tegenwoordig vioolbouwer is. Het zag er niet echt geweldig uit (iets te dikke lak op de hals, beetje rommelige afwerking), maar had wel een massief bovenblad (achter- en zijkanten kon ik niet zo snel zien).
    Iemand info of ervaring met deze meneer? Anders ga ik volgende week vrijdag even weer bij de kringloop langs...
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

Ik zou zeggen, bel of mail de beste man even. Info uit eerste hand is altijd beter, als hij achter z'n eigen werk staat..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten