't Hele gezin eindelijk opgehangen!
't Hele gezin eindelijk opgehangen!
Once you go Strat, you never go back
mooi hoor ! en zonder riemen er aan vind ik ze nog mooier aan de muur hangen.... wat voor verhaal staat er op die steelstring ?
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Even uit het oog verloren, maar ik vind het een zalige gitaar! Goede afwerking en alles werkt perfect. De Floyd is dan wel geen 'echte', maar de gitaar is toch zeer stemvast. Ik had nog nooit Dimarzio pickups gehad, en ook daar ben ik aangenaam van verrast, zeker van de Tone Zone! Van de nek moet je houden, en dat is bij mij ook wel het geval, al moest ik er de eerste week wel wat aan wennen.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Mooie quote.
Als hij echt door Jimi op je gitaar zou zijn geschreven en ondertekend, man, dan was die gitaar nu een fortuin waard geweest.
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: SoundcloudOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Net nieuw op het forum, na wat informatieaanvragen hier links en rechts, is dit 'm geworden:
http://www.hagstromguitars.eu/index....d=80&Itemid=21
In de kleur CBB (Cosmic Black Burst), dit te samen met een Roland Cube XL20, een prima setje om mee te beginnen.
Favorieten/bladwijzers