Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Zit net naar mijn plaatje te kijken en zie dat sd bij de ene pot het 1e lipje aan massa heeft en bij de andere het 3e lipje.... ? Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Ik snap het ff niet meer.
    147-c Guitars

  2. #12

    Standaard

    Hi GL
    Leuk! Geinig trouwens dat ik dit draadje nu pas zie.
    Mijn tabacco burst GSA 60, dus dezelfde, is een kladblok.

    Daarin zit nu
    Nek: Telenek replacement AxesR Us
    midden: Tele brug van dezelfde club
    brug: surf P90 achtig ding van GFS

    Beetje crap allemaal, maar het is gewoon ook een rammelgitaartje. Speel er relatief veel op. Maar het is technisch nog alles behalve top. Mijn volume pot werk precies anders om. En de blade switch heb ik vervangen door drie kleine individuele kleine aan uit knopjes.

    Ben niet zo'n humbuckertype. Een werkelijk prima gitaar die net twee maanden oud ik kan ik om die reden geen vriendjes mee worden. Ik veronderstel dat dat soort argumenten voor jou niet spelen.

    Voordeel is dat Ibanez maatvoering en dergelijke goed documenteert.
    Succes!
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Zit net naar mijn plaatje te kijken en zie dat sd bij de ene pot het 1e lipje aan massa heeft en bij de andere het 3e lipje.... ? Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Ik snap het ff niet meer.
    Goed punt. Het ene potje is "gespiegeld". Die van mij zijn dat niet. Ik doe over het algemeen ook maar wat en kijk dan of het werkt. Ik moet dus eerst nieuwe potjes alvorens ik verder kan. Heb niks liggen met een lange schacht en ik wil die humbucker eigenlijk over een 500K.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi GL
    Leuk! Geinig trouwens dat ik dit draadje nu pas zie.
    Mijn tabacco burst GSA 60, dus dezelfde, is een kladblok.

    Daarin zit nu
    Nek: Telenek replacement AxesR Us
    midden: Tele brug van dezelfde club
    brug: surf P90 achtig ding van GFS

    Beetje crap allemaal, maar het is gewoon ook een rammelgitaartje. Speel er relatief veel op. Maar het is technisch nog alles behalve top. Mijn volume pot werk precies anders om. En de blade switch heb ik vervangen door drie kleine individuele kleine aan uit knopjes.

    Ben niet zo'n humbuckertype. Een werkelijk prima gitaar die net twee maanden oud ik kan ik om die reden geen vriendjes mee worden. Ik veronderstel dat dat soort argumenten voor jou niet spelen.

    Voordeel is dat Ibanez maatvoering en dergelijke goed documenteert.
    Succes!
    Vriendelijke groet, Gus
    Ik ben veel bezig met soundscapes enzo, vandaar dat ik ook iets dergelijk-hybride-achtigs er bij wilde hebben. Het dunne geluid van een Tele naast een Humbucker geeft smerig veel contrast. Ik wil misschien nog een sustainer ofzo in de middelste positie inbouwen, of iets anders met een uniek geluid. Het LP achtige slagplaatje waar ik aan werk is ook bijna af, in prototype vorm. Als die goed is dan doe ik het over.

    Straks nog een plaatje, eerst mijn pannekoek opeten.

    (Ik ben ook bezig met een Telemaster met 2 Tele-brug elementen, maar heb ik nog niet genoeg materiaal voor in huis)

    Ps: Oh ja, plaatje! Die van mij krijgt uiteindelijk ook nog een ander kleurtje. Misschien zo'n Danelectro-achtige blueburst. Gewoon met Action-verf natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door MyGreenLady; 20 april 2013 om 11:57
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Poeh hee, 15 potjes liggen en geeneen is 500k. :P Langs Westerhaven gefiets vorige week en was Don er niet. Vandaag geen tijd gehad dus misschien morgen even een ophalen. Zucht, wat is het allemaal moeilijk hè?
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top