Wim den Herder op akoestische, overigens speelt hij ook genoeg werk dat wat subtieler is
Wim den Herder op akoestische, overigens speelt hij ook genoeg werk dat wat subtieler is
11 Mei live in Epe, aanmelden kan via email naar studio@gitaarspel.nl
11 Mei live in Epe, samen met Wim den Herder, aanmelden kan via email naar studio@gitaarspel.nl
Morgenavond live in Epe... PM of stuur een mail naar studio@gitaarspel.nl als je het wilt zien!
Net terug van een zeer geslaagde avond in Epe. Fantastisch gitaarspel van alle spelers! En erg gezellig. Harald nogmaals bedankt voor de gastvrijheid in jullie huiskamer, tot de volgende keer!
Thanks!
Wim had ik al een paar keer zien spelen. Mike was echt een verrassing!
Muzikale natuurkracht op twee benen! Wie er niet was, you missed out! Ben zelden zwaar onder de indruk, maar nu wel.
Overigens moet ik een paar vrienden bedanken die overdag, en met de catering enorm meegeholpen hebben, zodat ik 's avonds zelf iig kon genieten van het gebeuren. Vooraf was het aardig stressen, met name door een onaangekondige afspraak met de grondwerker die ons met de tuin helpt. Wim zat bijna vast met zijn auto in het doorregende, en net gestorte zand voor het terras....
Mijn eigen spel was niet helemaal zoals ik gehoopt had, tot aan het laatste nummer. Dat ging wel boven verwachting. Maar goed, de hele week niet aan spelen toegekomen. Bergen verzet in de tuin. Met een kruiwagen en een schop. En dat bergen verzetten bedoel ik dan letterlijk... de tegels was ook iets van de laatste drie dagen....
Laatst gewijzigd door Harald; 12 mei 2013 om 02:14
We hadden in Epe de premiere van het volgende duet. Dit lijkt een oefenopname voor het huisconcert de dag erna (niet bij ons dus)
Echt zo'n standard voor akoestische gitaristen...
Favorieten/bladwijzers