Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 344

Threaded View

Senior Member

Standaard

aha, gelukkig, ik ben dus niet gek

Ik denk overigens dat deze 2 gitaren een beetje als show/prototype gaan dienen, ze gaan mee naar beurzen als het goed is. Ze blijven van John zelf maar het zou dus kunnen dat ze niet veel 'on stage' ervaring gaan krijgen. Maar het zou wel leuk zijn als John er zelf veel op gaat spelen. Maar een hals-buiger-type is het niet volgens mij.

Ik had dit weekend ook nog de gaten willen boren voor de hipshot brug. De studs waren 11mm (+ een beetje). Ik vraag me nu ernstig af hoe ik met eerdere gitaren de gaten voor de studs heb gedaan, want ik heb helemaal geen 11mm boor. Maar goed, ik dus zojuist naar een erg goede gereedschapszaak hier in Apeldoorn. 11mm is bepaald geen standaard maat helaas. Ze hadden alleen een (wel erg fraaie) boor van Protool in 11mm met een erg mooi centreer puntje. Hij zag er al erg duur uit maar ik naar de kassa. "Dat is dan 53 euro" zij de man. Slik. Tja, wat doe je dan. Ik had misschien het niet moeten doen, wat een geld. Maar ik had geen idee waar ik anders zo'n maat boor zou moeten krijgen en ik voel me een beetje gehaast. Dus als het goed is heb ik die boor nu 'voor het leven', dus die gaat niet in het gewone bakje met boren (er zit wel een mooi kokertje omheen, dat dan weer wel )

Laatst gewijzigd door Cocobolo; 22 april 2013 om 21:07
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten