Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 41
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    hebben... check.
    Ik zocht eigenlijk zijn VPRO Vrije geluiden uitvoering van "Not one bad thougt maar ze hebben alles verwijderd...
    ja, die ken ik.

    Gek, zo halen ze ook regelmatig een van mijn favoriete TJW clips weg: lustful earl and the married woman.

    Als je van mineurakkoorden houdt en es lekker wil wentelen in le cafard is de klassieker waar dit op staat een aanrader:


  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    7.124
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  3. #23

    Standaard

    het orgineel was al donker....

    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.299

    Standaard

    Ken je beter zoeken op murder ballad

    Klinkt gezellig, tot je goed gaad luisteren


    nog een.
    Laatst gewijzigd door beruk; 20 april 2013 om 22:15
    Mwa...

  5. #25

    Standaard

    Thomas Feiner:



    Ook gek dat Elliott Smith nog niet is genoemd.

    Laatst gewijzigd door Gesualdo; 21 april 2013 om 20:44

  6. #26

    Standaard

    John Wesley



    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #27

    Standaard

    Een van mijn favoriete LP's. Ik dacht dat de aarde Sixto verzwolgen had, maar het blijkt dat ie nu met een remake (naar aanleiding van een film) eindelijk succes krijgt. Deze LP staat vanaf 1970 in de kast en in maandelijks op de draaitafel.

    Mijn eerste plaat met inner city thema's. Hoe gek ik ook ben op veel van wat hier voor is gepost, dit is the real thing!



    Sugarman is mijn favoriet. Succes met je zoektocht.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Mark lanegan is al genoemd, maar die mag nog wel een keer!

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Met de soulsavers (ook hele gave albums)


    Deze zijn minder rauw maar wel de moeite waard imo:

    Jeff buckley ken je waarschijnlijk al wel?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    David Gray.


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top