Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
het orgineel was al donker....
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Ken je beter zoeken op murder ballad
Klinkt gezellig, tot je goed gaad luisteren
nog een.
Laatst gewijzigd door beruk; 20 april 2013 om 22:15
Mwa...
Thomas Feiner:
Ook gek dat Elliott Smith nog niet is genoemd.
Laatst gewijzigd door Gesualdo; 21 april 2013 om 20:44
John Wesley
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Een van mijn favoriete LP's. Ik dacht dat de aarde Sixto verzwolgen had, maar het blijkt dat ie nu met een remake (naar aanleiding van een film) eindelijk succes krijgt. Deze LP staat vanaf 1970 in de kast en in maandelijks op de draaitafel.
Mijn eerste plaat met inner city thema's. Hoe gek ik ook ben op veel van wat hier voor is gepost, dit is the real thing!
Sugarman is mijn favoriet. Succes met je zoektocht.
Vriendelijke groet, Gus
Mark lanegan is al genoemd, maar die mag nog wel een keer!
Met de soulsavers (ook hele gave albums)
Deze zijn minder rauw maar wel de moeite waard imo:
Jeff buckley ken je waarschijnlijk al wel?
David Gray.
Favorieten/bladwijzers