Ik vond de Aphex Punch Factory wel erg lekker. Blijft naturel klinken en ik vond hem als enige (naast EHX soul preacher, black finger, MXR Dynacomp) lekker reageren op mijn spel.
Ik vond de Aphex Punch Factory wel erg lekker. Blijft naturel klinken en ik vond hem als enige (naast EHX soul preacher, black finger, MXR Dynacomp) lekker reageren op mijn spel.
Dank voor jullie tips....
Zoals altijd... zal de aanschafprijs, mijn 'verstandelijke' budget overschrijden...
De Carl Martin vind ik Qua formaat op mijn plank niet 'lekker'...
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
T rex comp nova
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
mxr dynacomp? does the job for me in ieder geval.
Hoe zijn overigens de ervaringen met b.v. een Boss CS3???
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Da's wel de meest flauwe compressor waar ik ooit op gespeeld heb. Tevens wijs ik nog maar eens subtiel op mijn sig, maar onbekend maakt blijkbaar nog steeds onbemind![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Fx engineering raf mirage. Gebruik het pedaal al jaren, echt een geweldige compressor. Wel wat aan de duurdere kant.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
2e hands Barber Tone Press !
Can't go wrong...
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Favorieten/bladwijzers