Hihi, speelkleed...
De mijne heeft deze week ook nog wat wijzigingen ondergaan (excuses voor de slechte foto)
![]()
Hihi, speelkleed...
De mijne heeft deze week ook nog wat wijzigingen ondergaan (excuses voor de slechte foto)
![]()
Laatst gewijzigd door Nagramoth; 4 april 2013 om 22:45
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Wat schattig, al die kleine pedaalties.![]()
Zo ietsje beter?
![]()
Mijn knutsel pagina:
Ik hou van klein, MOOI!!
Maareh, hoe zit het nou met die ocd? Straks krijg je nog een zaak aan je broek omdat je mooer namaakt..
Btw, is die stofzuigerslang je multikabel?
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Haha, nee is bedoeld als cat-proof oplossing. We hebben hier een jonge kater rondlopen die de neiging heeft om allerhande kabels door te knagen. Gelukkig is 'ie nog van mijn instumentkabels afgebleven, maar voor de zekerheid heb ik ze toch maar even ingepakt in een cable-wrapper.
Het ongelakte doosje is trouwens een flanger-in-wording, gebaseerd op een Guyatone FL-3 (MN3207/MN3102).
En een Mooer-kloon? Gekker moet het niet worden...
Mijn knutsel pagina:
Hier moet ik het mee doen.
![]()
Hoi,
Ik ben EJ en dit is mijn eerste post hier.
Ik heb net mijn pedalboard klaar. Moet alleen nog een wah kopen.
Naast dit pedalboard, wat mijn tonemaker is, heb ik ook nog een hd500 voor delays,chorus,vibrato,pitchshift.
EJ
![]()
Favorieten/bladwijzers