Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 614151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 164
    Senior Member

Standaard

Sorry, het word geen 50 shades. Wilde dat eerst wel doen, maar ach, het is al laat en morgen moet er gewoon weer gewerkt worden.
    De korte versie dus.
    Met de originele adapter en de las in de kabel daarvan lijkt niets mis. Nog een andere adapter geprobeerd, 12V en plus in de kern, levert wel minder stroom als de originele (500 mA tegenover de max 1 ampere van de originele). Geen sjoege, ook op batterijen geen enkel lampje dat oplicht of iets in beeld op het LCD schermpje. Nou ja, jammer maar helaas. Zal hem komend weekend eens open schroeven, niet dat daarvan veel verwacht moet worden. Zo technisch ben ik niet.

Edit: Huh? Vanmorgen druk ik in het voorbijgaan nog een keer op "on" en hij springt aan. Hij gaat nu niet meer uit tenzij ik de batterij er uit haal.
    Laatst gewijzigd door grayfink; 13 maart 2013 om 07:28
    ALLES IS VERKOCHT!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    50 shades of Grayfink.....!
    Hi G
    Waaaanzinnig mooi! Ben gewoon jaloers dat ik dat zelf niet heb bedacht.

@Gray
    Kan zijn dat je de 'aan' knop iets langer ingedrukt moet houden. Sommige hebben dat, andere iets minder.
    Kill switch zit achterop: als een leerling zit te pielen kan de docent m in één keer stilleggen.

Verders:
    - Als het niet is wat je zoekt, geef je m toch gewoon weg aan iemand? Heb ik ook gedaan
    - lukt het niet gelijk, is ook in Emmercomasuum wel iemand om je op weg te helpen
    - dit lijkt mij de plaats er niet voor
    - zou ik een kapot ding weggeven? Heb ik zo'n hekel aan jou? Nou dan. Niet miepen hoor!
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Natuurlijk geef je geen kapot ding weg, ik vind het geweldig dat je het ding a maanden voor mij vasthoud en b het helemaal naar het hoge noorden brengt.
    Waarom hier? Ik kan er moeilijk een apart topic voor aanmaken en via pm missen alle mogelijke keyboard experts het.
    Ik denk toch dat er iets niet in de haak is. Ik krijg hem nu alleen uit door er een batterij uit te trekken, knop een tijdje vasthouden werkt ook niet. We blijven puzzelen, hij doet het in elk geval wel. Komend weekend heb ik uitgebreid de tijd om er mee te stoeien.
    Richard Clayderman here I come!
    ALLES IS VERKOCHT!

Standaard

Vrienden,
    Ik was dit jaar weer met heel veel plezier op de NGD. Tot mijn sjagrijn was ik mijn fototoestel vergeten.
    Gerustgesteld door de gedachte, dat in 2012 er voldoende leuke foto's door anderen zijn gemaakt en gepost, heb ik er verder niet zo zwaar aan getild.

Als ik had geweten dat dat dit jaar anders lijkt te gaan, was ik even terug gereden!

Oproep (dus):
    Zou ik mogen vragen of je, puur voor de lol, je foto's van NGD2013 zou willen posten? Vind het gewoon erg gezellig om daar nog weer eens bij stil te staan.

Mijn vrouw denkt dat ik bij mijn vriendinnetje was en is daar senang mee, dus ik hoef er niet per se zelf op te staan.

Daaaaaank!
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Vrienden,
    Ik was dit jaar weer met heel veel plezier op de NGD. Tot mijn sjagrijn was ik mijn fototoestel vergeten.
    Gerustgesteld door de gedachte, dat in 2012 er voldoende leuke foto's door anderen zijn gemaakt en gepost, heb ik er verder niet zo zwaar aan getild.

Als ik had geweten dat dat dit jaar anders lijkt te gaan, was ik even terug gereden!

Oproep (dus):
    Zou ik mogen vragen of je, puur voor de lol, je foto's van NGD2013 zou willen posten? Vind het gewoon erg gezellig om daar nog weer eens bij stil te staan.

Mijn vrouw denkt dat ik bij mijn vriendinnetje was en is daar senang mee, dus ik hoef er niet per se zelf op te staan.

Daaaaaank!
    Vriendelijke groet, Gus
    Dit moeten ze zijn!

http://s681.photobucket.com/user/UCS...ewest=1&page=1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Hi Guitarkid
    Wat ben je toch een fijne gozert.
    Dank je wel. Leuk. We hoeven niet sentimenteel te doen, maar leuk genieten van de leuke momenten is niks mee mis, toch?
    Leuk, Ik ga ze op mijn gemak nog eens langs.
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi Guitarkid
    Wat ben je toch een fijne gozert.
    We doen ons best......
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Er zitten wel een paar wazige tussen

Senior Member

Standaard

Die witte top heb ik daar bespeeld, en ik was compleet weggeblazen door de sound van dat ding!
    De afgelopen weken bleef het maar door m'n kop gaan, en vandaag heb ik hem opgehaald.
    Nou ja, ik vond die witte behuizing en dat rode Dr. Tube logo wat opzichtig, dus heb mijn originele (snif) '77er JMP 2204 chassis gewisseld met het gemodde JMP 2104 chassis van Xavier (Dr. Tube).
    De mod komt erop neer dat de de amp nu "2 kanalen" heeft die schakelbaar zijn met een footswitch.
    Bovendien heeft elk kanaal nu een eigen master volume en preamp/gain, en heeft de preamp van het high input kanaal een extra gainboost d.m.v. een push/pull en het low input kanaal heeft een push/pull om de bright cap in/uit het signaal te schakelen.
    Het cleane kanaal klinkt echt heel erg goed, plexi-achtig. De crunch is nagenoeg hetzelfde als een stock 2204, en de gainboost is een soort van hotrodded/brownsound Marshall, waanzinnig mooi.
    De reden dat ik "2 kanalen" tussen aanhalingstekens zet, is omdat het eigenlijk anderhalf kanaal is, omdat de EQ gedeeld is(, maar dat boeit niet).

Laatst gewijzigd door Henri H; 31 maart 2013 om 00:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten