Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 346 van 866 EersteEerste ... 246296336344345346347348356396446846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.451 t/m 3.460 van 8652
    Senior Member

Standaard

Mooi plankske Jeroen. Die Bogner is wel super tof. Ben erg voorstander van de "2-kanaals" overdrive pedalen, daarom ook in het bezit van de Fulltone Fulldrive. De Bogner is mij (nu nog) te duur Wat zit er onder de Eventide verstopt?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joh@ndederde Bekijk bericht
    Mooi plankske Jeroen. Die Bogner is wel super tof. Ben erg voorstander van de "2-kanaals" overdrive pedalen, daarom ook in het bezit van de Fulltone Fulldrive. De Bogner is mij (nu nog) te duur Wat zit er onder de Eventide verstopt?
    Danku! Bogner werkt lekker inderdaad.

Onder de eventide zit een Voodoo Labs PedalPower 2 verstopt
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

ik begon ooit met een simpel voetpedaaltje om kanalen mee te schakelen... later kwamen daar een berg met boss pedalen erbij...
    daarna begon ik ietwat te downsizen en gebruikte alleen de oversturing van m'n versterkers, met ietwat wah, delay en/of chorus...

tja... en dan koop je een gitaarsynth (roland GR55) en is het hek van voor de dam...

laatste pic heeft eigenlijk alweer een update nodig zie ik

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big dooley Bekijk bericht
    ik begon ooit met een simpel voetpedaaltje om kanalen mee te schakelen... later kwamen daar een berg met boss pedalen erbij...
    daarna begon ik ietwat te downsizen en gebruikte alleen de oversturing van m'n versterkers, met ietwat wah, delay en/of chorus...

tja... en dan koop je een gitaarsynth (roland GR55) en is het hek van voor de dam...

Holy crap dude!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madman Bekijk bericht
    Holy crap dude!
    ik weet het...
    het mooiste is wel dat ik het nog vrij modulair heb kunnen houden...

-de rechtse koffer kan weggelaten worden indien er te weinig ruimte is, alleen zijn dan de midi mogelijkheden weg ik moet ik alles manueel aan en uittrappen op de GR55, wat met midi met een enkele schakeling kan...
    -ook kan ik de AFD100 weglaten uit het geheel en de JVM gebruiken op een enkele 2x12 (marshall 1936 cabinets)...
    -ik kan er zelfs voor kiezen om de 13-pin kabel te omzeilen, dankzij de breakbox die is gemaakt... op die manier kan ik met een simpele jackaansluiting de GR55 in, die dan alleen gebruikt wordt als multieffectpedaal (delay, chorus en reverb)...
    -of simpelweg alleen de GR55 gebruiken met 13-pin en rechtstreeks naar de mengtafel

Senior Member

Standaard

Ik snap er geen zak van....

Maar hey, dat ligt vast aan mij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big dooley Bekijk bericht
    LOL!

Geen last van aardlussen btw?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Een een keer wat anders ipv Pedaltrain.
    Mooi Jeroen, je ziet deze bordjes steeds meer opduiken. Is dit zelfbouw of een merkplank?

Zijn de achterste pedalen -behalve de eventide- niet te laag nou?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    LOL!

Geen last van aardlussen btw?
    dat viel me echt enorm mee...
    de boss NS2 die erbij zit rekent met vrijwel alles af, maar zelfs als ik die uitschakel is de hoeveelheid achtergrondgeluid nog te behappen... hij zit er voornamelijk om de ruis weg te halen van de JVM in de high gain kanalen...
    uiteraard is van "true bypass" hier totaal geen sprake meer...

Senior Member

Standaard

Je doet je naam aan MadMan! Gave set!

Gebruik je de versterker simulaties nu vooral voor de Gr55 of met name de synth/filter/pitch stuff? Ben heel benieuwd wat je van de GR55 vindt. Ik ben redelijk gek op freakgeluiden en gebruik daarvoor nu de Line6 FM4 (synth/filter bakkie) en de Ring Thing van EHX. Wat delay erop en stereo schakelen, dan gaat het ook alle kanten op. Het gitaarsignaal met delay, 50% sweepfilter en het normale signaal met de EHX dan een blokgolf in het hoog voor 50% meegeven. Dat lukt dan weer wel..

Twee heads op een 4.12" snap ik dan weer niet zo goed, het stereo beeld is dan redelijk foetsie ten opzichte van twee losse kasten.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 25 maart 2013 om 20:07
    You can't be a vet. You rock too much.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten