Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 51314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 161
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    slash wordt niet gesponsord door Duncan. Hij zit daar uit vrije wil. Net als alle andere artists. Duncan betaald GEEN CENT aan hun artiesten, alleen gratis pickups bij tijd en wijle (zoals Slash's zephyrs) maar Slash koopt bijna al zijn pick-ups keurig. Ik heb de bonnetjes en invoices gezien. Idem voor Yngwie, EvH, en vele anderen die ik niet mag noemen.
    Goed Orpheo,maar zijn die dingen nu echt zo goed (geluid)? Gaat er mij namelijk niet om of jij ze gratis krijgt of wie ze gratis krijgt...
    Ik heb er namelijk al het een en ander over gelezen(goeie dingen)...Maar heb ze nog niet live kunnen beluisteren..ze zijn nogal zeldzaam om even uit te proberen.

Als ik jouw menige lees,kloppen die vaak wel... soms ook helemaal niet....Maar nu haal ik het er niet echt uit,buiten het technische verhaal,en eerlijk dat vind ik niet zo interessant.

Misschien moet ik toch maar een keer met jou een afspraak maken om langs te komen...

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Standaard

ach man, prop er toch een telecaster overdwars in. Ik ben je gezeur en quasi-grappige pseudo-kritische opmerkingen volkomen zat. Ik ben juist in de positie om over de zephyrs te oordelen aangezien ik niet vast zit in dat 'ik heb het gekocht dus ik kan niet volkomen kritisch nadenken' paradigma. Ik kan m'n spullen terug sturen als ik er niet blij mee ben. Probeer eens voorbij je eigen comfort zone te kijken, probeer eens verder te kijken dan je bekrompen neus lang is. Je nickname past uitzonderlijk goed bij je: bloedhond Dreverhaven. Bah. Tis maar goed dat ie in karakter een mes in z'n borst stak.

Of ik ze goed vind? ja, te gek. zo ongelooflijk dynamisch en vloeiend en helder. Ik heb alleen deze ervaring gehad bij een paar heel speciale pickups (m'n handgewonden setje van Bill Lawrence, m'n handwound setje Wizard pick-ups en de pickups van Jon Moore komen in de buurt).
    Jammer voor je. Die opmerking was helemaal niet aan jou gericht, dus stel je niet aan. Het is nogal een contradictio in terminis hè, zo'n objectieve mening. Ga voortaan toch een blokje om lopen wanneer je je weer eens op je pik getrapt voelt, denk eens na over wat er nou precies staat, en reageer dan pas. De groeten.

Senior Member

Standaard

Don't mess with the zohan.

Senior Member

Standaard

Mag ik nogmaals vragen in wat voor gitaar ze nu zitten? Of beantwoord je alleen die trol mails?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Mag ik nogmaals vragen in wat voor gitaar ze nu zitten? Of beantwoord je alleen die trol mails?
    Welke trollmails?
    Dit hele draadje staat vol met goeie maar kritische vragen welke onbeantwoord blijven. Sommige daarvan kun je uitleggen als trollen, vele niet. En als het eindelijk lijkt te gaan gebeuren krijg je dit:
    (even geen tijd om al die punten uit te leggen)
    Wat is dan de bedoeling? het verhaal van 1 persoon maar klakkeloos voor waar aannemen? Daarom zitten we juist op een forum. Om ervaringen en meningen uit te wisselen en er wijzer van te worden. Ik wordt er geen reet wijzer van als ik klakkeloos dingen voor zoete koek aanneem. We spelen toch ook niet allemaal op Warmoth LP's omdat Orpheo zegt dat die het beste zijn?

We hebben toch ook allemaal een verschillende ziektekostenverzekering terwijl alle verzekeraars zeggen dat die van heb de beste is? Sterker nog. Als we de onderbouwing van dit draadje voor een verzekering zouden krijgen zouden we en masse reageren met "ik kijk geloof ik even verder".
    Kritisch zijn dus. Niks mis mee.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

slash wordt niet gesponsord door Duncan. Hij zit daar uit vrije wil. Net als alle andere artists. Duncan betaald GEEN CENT aan hun artiesten, alleen gratis pickups bij tijd en wijle (zoals Slash's zephyrs) maar Slash koopt bijna al zijn pick-ups keurig. Ik heb de bonnetjes en invoices gezien.
    Is Slash overgestapt van Alnico2pro naar Zephyr? Meen nog altijd wel die typische vloeiende sponzige Alnico2 te horen in zijn live concerten... Ik ben ook wel naar ze benieuwd... maar eigenlijk ook niet, want als ik ze helemaal te gek vind, kan ik ze toch niet kopen.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Welke trollmails?
    Dit hele draadje staat vol met goeie maar kritische vragen welke onbeantwoord blijven. Sommige daarvan kun je uitleggen als trollen, vele niet. En als het eindelijk lijkt te gaan gebeuren krijg je dit:

Wat is dan de bedoeling? het verhaal van 1 persoon maar klakkeloos voor waar aannemen? Daarom zitten we juist op een forum. Om ervaringen en meningen uit te wisselen en er wijzer van te worden. Ik wordt er geen reet wijzer van als ik klakkeloos dingen voor zoete koek aanneem. We spelen toch ook niet allemaal op Warmoth LP's omdat Orpheo zegt dat die het beste zijn?

We hebben toch ook allemaal een verschillende ziektekostenverzekering terwijl alle verzekeraars zeggen dat die van heb de beste is? Sterker nog. Als we de onderbouwing van dit draadje voor een verzekering zouden krijgen zouden we en masse reageren met "ik kijk geloof ik even verder".
    Kritisch zijn dus. Niks mis mee.
    Goh!!! 100% waar,netjes omschreven...en niets aan toetenvoegen...Beter omschreven dan ik..

Ik had gehoopt op een objectieve mening.Nu lijkt het alsof je praat met iemand die er belang bij heeft,en niet zegt wat hij er echt van vind. En ik dacht juist te lezen dat er geen belangen (meer) in het spel waren.

Inderdaad is het mij ook inmiddels duidelijk dat als ik Orpheo lees ik dit in het belang en mening van Orpheo moet lezen,niets meer en niets minder...

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Senior Member

Standaard

...
    Of ik ze goed vind? ja, te gek. zo ongelooflijk dynamisch en vloeiend en helder. Ik heb alleen deze ervaring gehad bij een paar heel speciale pickups (m'n handgewonden setje van Bill Lawrence, m'n handwound setje Wizard pick-ups en de pickups van Jon Moore komen in de buurt).
    Hier staat toch redelijk duidelijk wat hij ervan vindt...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Moderator

Standaard

Wat maakt het allemaal uit? Een Strat klinkt toch beter.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Welke trollmails?
    Dit hele draadje staat vol met goeie maar kritische vragen welke onbeantwoord blijven. Sommige daarvan kun je uitleggen als trollen, vele niet. En als het eindelijk lijkt te gaan gebeuren krijg je dit:.
    Lange tenen? Ik bedoelde orpheo niet jou...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten