Ik vind de kleur wat vreemd, en de prijs is LAAG! voor een echte, maar zie verder geen rare dingen?
Ik vind de kleur wat vreemd, en de prijs is LAAG! voor een echte, maar zie verder geen rare dingen?
Ik binnen twee![]()
Dat die hardware TE shiny zou zijn, hoeft niet. Op eBay en Gbase staan ook regelmatig wel van die mint uitvoeringen, maar de prijs doet me wel argwanen ja.
Blijkbaar is er ook al een "kenner" die vindt dat het een nepper is, want zo'n hoge prijs biedt je anders niet.
Hmmm ik zou het helaas ook niet weten en moet toch hier even de reacties afwachten....
Serienummer klopt wel, tenminste die geeft aan dat het idd om een 65'er gaat
Headstock is ook correct voor het bouwjaar, lijkt mij een echte, die veel en veel meer waard is als de vraagprijs
Klopt t kleurverschil tussen hals en body (foto achterkant) wel? En zien elementkapjes er na 48 jaar er niet wat anders uit?
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Ik heb er niet al te veel verstand van, maar volgens mij klopt die headstock niet, lijkt aan het eind te wijd te lopen en logo staat iets te hoog.
huh?
Favorieten/bladwijzers