Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 161
    Senior Member

Standaard Goed bezig!

Orph,

Ik vind jouw bevindingen en avonturen geweldig! De foto's op facebook daar geniet ik van! Je ben een beroepsgek en dat iemand dat als raar bestempelt zegt meer over hen dan over jou. Het is bij jou allemaal een beetje uit de hand gelopen... Dit heeft een forum juist nodig! Wie koopt er nou een set pickups van 1100 dollar?.. iedereen wil weten hoe ze zijn, en als je ze hebt, ben je een snob of debiel.. (?) klinkt mijns inzien als pure jaloezie!
    Jammer om te lezen dat je terughoudend ben met schrijven op het forum vanwege het 'commentaar'. Jammer dat het zo moet gaan met het forum..
    lighten up guys!!
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

thanks maar....

ik kreeg de setjes. ik kócht ze niet, en daar vielen mensen (denk ik? ) over.

Senior Member

Standaard

Volgens mij dachten er een hoop juist dat je ze kocht..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Gestoord? Ben ik vast.

maar ik heb een set besteld.

Dat schreef ie. En als hij ze krijgt is het gestoord om ze NIET te bestellen. Of bedoelde ie dat niet?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik ging er eigenlijk van uit dat het langzaam aan bekend was dat ik mijn duncans krijg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik ging er eigenlijk van uit dat het langzaam aan bekend was dat ik mijn duncans krijg.
    Wat maakt dat uit! Boeien...

Ben je tevreden?Of ?Dat kan ik namelijk niet echt lezen. Ik heb een stuk gelezen van Slash en die schijnt ze helemaal geweldig te vinden,maar ja die word ook gesponsord.

Zijn ze nu echt de moeite te waard,of kun je daar geen eerlijke objectieve mening over geven?

Groet,
    Marco
    Laatst gewijzigd door Scarface; 21 maart 2013 om 21:22
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Standaard

Juist, een objectieve mening...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreverhaven Bekijk bericht
    Juist, een objectieve mening...
    ach man, prop er toch een telecaster overdwars in. Ik ben je gezeur en quasi-grappige pseudo-kritische opmerkingen volkomen zat. Ik ben juist in de positie om over de zephyrs te oordelen aangezien ik niet vast zit in dat 'ik heb het gekocht dus ik kan niet volkomen kritisch nadenken' paradigma. Ik kan m'n spullen terug sturen als ik er niet blij mee ben. Probeer eens voorbij je eigen comfort zone te kijken, probeer eens verder te kijken dan je bekrompen neus lang is. Je nickname past uitzonderlijk goed bij je: bloedhond Dreverhaven. Bah. Tis maar goed dat ie in karakter een mes in z'n borst stak.

Of ik ze goed vind? ja, te gek. zo ongelooflijk dynamisch en vloeiend en helder. Ik heb alleen deze ervaring gehad bij een paar heel speciale pickups (m'n handgewonden setje van Bill Lawrence, m'n handwound setje Wizard pick-ups en de pickups van Jon Moore komen in de buurt).

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarface Bekijk bericht
    Wat maakt dat uit! Boeien...

Ben je tevreden?Of ?Dat kan ik namelijk niet echt lezen. Ik heb een stuk gelezen van Slash en die schijnt ze helemaal geweldig te vinden,maar ja die word ook gesponsord.

Zijn ze nu echt de moeite te waard,of kun je daar geen eerlijke objectieve mening over geven?

Groet,
    Marco
    slash wordt niet gesponsord door Duncan. Hij zit daar uit vrije wil. Net als alle andere artists. Duncan betaald GEEN CENT aan hun artiesten, alleen gratis pickups bij tijd en wijle (zoals Slash's zephyrs) maar Slash koopt bijna al zijn pick-ups keurig. Ik heb de bonnetjes en invoices gezien. Idem voor Yngwie, EvH, en vele anderen die ik niet mag noemen.

Senior Member

Standaard

Ik beken, het is waar. Ik koop ze ook gewoon.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten