Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1129 van 1797 EersteEerste ... 129629102910791119112711281129113011311139117912291629 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.281 t/m 11.290 van 17961

Standaard

Wat vinden we hiervan?

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Verdacht of niet? Bij een echte Gibson zou ik dit ook zonder schroom in de titel vermelden
    Te koop: Ibanez RG320FM Amber

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrifoglio Bekijk bericht
    Wat vinden we hiervan?

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Verdacht of niet? Bij een echte Gibson zou ik dit ook zonder schroom in de titel vermelden
    Ziet er wel origineel uit ...

Dit is wel apart:

Gitaar, zelf nieuw gekocht enkele jaren geleden maar niet gebruikt, zit in de orginele flightcase met rose plushe.
    Roze pluche is tot 2000 of 2001 gebruikt, daarna zijn ze zwart met witte voering ... "enkele jaren" zou dus minimaal 12-13 jaar moeten zijn.

Senior Member

Standaard

Ik kan mij echt niet herinneren dat Gibson in dat genoemde jaar met golden hardware kwam op zn LP custom modellen...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

^ Wat? ...

Senior Member

Standaard

Huh?

In die jaren hadden ze ook gewoon goudkleurige hardware.
    Ik heb de foto's goed bekeken en het is gewoon een echte naar mijn mening.

Senior Member

Standaard

Ik vind het toch vreemd. Wie koopt er nu een Gibson LPC en legt hem vervolgens weg zonder te gebruiken. Er staat niet in de advertentie dat het een Gibson is (wat het sterkste punt zou zijn)...Uit welk jaar staat er ook niet bij. En de foto's zijn niet denderend....En inderdaad, de case (bruin met roze) hoort niet bij een LPC van een paar jaar oud.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Standaard

Is helemaal niets mis mee. Komt uit de jaren '90, maar kan niet precies zien uit welk jaar. Een uit '90 of '91 is het zeker niet, want dan zou de koffer zo'n dikke pluche hebben en niet zo een van zijde. Dus 1992 - 1999.

Mooi ding.

Foto's niet denderend? Niets mis met de foto's. Naar serienummer kan je altijd vragen.
    Laatst gewijzigd door bosnialove; 14 maart 2013 om 09:30

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Ik vind het toch vreemd. Wie koopt er nu een Gibson LPC en legt hem vervolgens weg zonder te gebruiken.
    Ik!...

Wat ik altijd verwarrend vind is de diverse modellen. Is het nou een Custom of een Customshop.Bij de nieuwe modellen krijg je een certificaat,bij de oude schijnbaar niet wel dan weer bij de historic.

Vind het trouwens wel een mooie gitaar.

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Standaard

Ik zag deze advertentie op Marktplaats:
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...red-relic.html

De decal ziet er nogal vreemd uit, klopt hier iets niet? Of is dat normaal bij een gerelicte gitaar?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarface Bekijk bericht
    Ik!...

Wat ik altijd verwarrend vind is de diverse modellen. Is het nou een Custom of een Customshop.Bij de nieuwe modellen krijg je een certificaat,bij de oude schijnbaar niet wel dan weer bij de historic.

Vind het trouwens wel een mooie gitaar.

Groet,
    Marco
    Een Custom is één bepaalde uitvoering van de Les Paul. Net als de Standard, Deluxe, etc.
    Gibson bouwt het merendeel van de gitaren (de gewone USA-lijn) in de gewone fabriek in Nashville. Bepaalde modellen worden echter in de Customshop gebouwd (vaak speciale of gelimiteerde runs). Tot zover heeft de LPC eigenlijk nog niks te maken met het fenomeen Customshop.
    Toeval wil echter dat het model 'Les Paul Custom' al vele jaren uitsluitend in de Customshop wordt gebouwd. Vroeger niet, maar volgens mij al sinds de jaren '90. De reden hiervoor is mij ook niet bekend, maar het is nu eenmaal zo Dus een Custom (geen ouwe) is dus eigenlijk automatisch ook een Customshopper.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten