Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 51314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 164

Standaard

Ik heb ook een uurtje rond gelopen en een stuk van het spel van Harold gezien en gehoord heerlijk... daar ik snel weer weg was lag aan mij daar ik nogal rap een blik had geworpen op google maps en ook via een hotel bon het enige vije hotel kon vinden op Callandsoog. Dus een aardig tripje vanuit Rotjeknor... Verder was helaas mijn korte bezoek het resultaat van net een halve meter voor een uitrit en gelijk een aardige mevrouw voor het raam die ons graag asap zag vetrekken. Maar goed ik had dan ook een week eerder van mijn wederhelft spontaan een travel gitaar gekregen (hofner)die ze via marnix had besteld. Dus echt op zoek was ik niet.... en wou toch ff buurten voor mij te ver voor herhaling...

Senior Member

Standaard

Is er ook een overkoepelende organisatie waar men zich toe kan wenden voor garantiegevallen?
    Mijn keyboard doet het niet, nops nada nikkes. Ik wil toch minimaal mijn geld terug!
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Is er ook een overkoepelende organisatie waar men zich toe kan wenden voor garantiegevallen?
    Mijn keyboard doet het niet, nops nada nikkes. Ik wil toch minimaal mijn geld terug!

Senior Member

Standaard

Ja hee, een keyboard op een gitaarbeurs kopen en dan nog zeuren ook?????
    Maar misschien is dit een typisch gevalletje voor Peter R. de Vries, Nationale Ombudsman, Kassa, Tros Opgelicht of (voor de oudere jongeren onder ons) Koning Klant!!!!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 12 maart 2013 om 12:45
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Hi Hans
    Klachten over non conformiteit neem ik zeer serieus. Zelfs als die klachten niet vergezeld gaan van een kassabon.
    Zelfs als je hem krijgt, iets dat hier het geval is, dient de zogenaamde nul-bon in tweevoud te worden getoond. Omdat hiervan niets is gebleken, wordt uitsluitend eenmalig en uit coulance uw klacht in behandeling genomen.

Klagen bij het bestuur van een gitaristendag is hierom ook niet handig. En je kon nog wel zo goed leren op school!

'Doet het niet', is ook geen klachtomschrijving waar ik iets mee kan.
    - branden de lampjes niet? Weet je zeker dat je de oude kerstboom niet mee naar huis hebt genomen?
    - branden de lampjes wel? En je hoort niks: Weet je zeker dat de kill switch in de juiste positie staat?

Controleer in het kerstboom scenario vooral de voeding even. 12v + in het midden.

Bij mij deed ie het gewoon, dus ik zou niet weten waarom ie het bij jou niet doet. Zou ik 240 km slepen met een keyboard dat het niet doet? Nou dan!!!
    Have fun!
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi Hans
    Klachten over non conformiteit neem ik zeer serieus. Zelfs als die klachten niet vergezeld gaan van een kassabon.
    Zelfs als je hem krijgt, iets dat hier het geval is, dient de zogenaamde nul-bon in tweevoud te worden getoond. Omdat hiervan niets is gebleken, wordt uitsluitend eenmalig en uit coulance uw klacht in behandeling genomen.

Klagen bij het bestuur van een gitaristendag is hierom ook niet handig. En je kon nog wel zo goed leren op school!

'Doet het niet', is ook geen klachtomschrijving waar ik iets mee kan.
    - branden de lampjes niet? Weet je zeker dat je de oude kerstboom niet mee naar huis hebt genomen?
    - branden de lampjes wel? En je hoort niks: Weet je zeker dat de kill switch in de juiste positie staat?

Controleer in het kerstboom scenario vooral de voeding even. 12v + in het midden.

Bij mij deed ie het gewoon, dus ik zou niet weten waarom ie het bij jou niet doet. Zou ik 240 km slepen met een keyboard dat het niet doet? Nou dan!!!
    Have fun!
    Vriendelijke groet, Gus
    Je kon er op wachten.......

Senior Member

Standaard

Ik ben nu aan het werk, vanavond zal ik mijn woede, wanhoop en verdriet nader toelichten.
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Ik ben nu aan het werk, vanavond zal ik mijn woede, wanhoop en verdriet nader toelichten.
    50 shades of Grayfink.....!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    50 shades of Grayfink.....!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Leuke foto's. Kom ik mezelf nog tegen met een fraaie originele Rickenbacker in m'n handen Ook een zeer fraaie Telecaster met Tv Jones gezien van Rikkers. Cool ding! Was een leuke, geslaagde dag!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten