Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 672 van 904 EersteEerste ... 172572622662670671672673674682722772 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.711 t/m 6.720 van 9036

Standaard

Ik weet dat de markt voor tweede hands Squiers niet echt sappig is, maar wat is een redelijk prijs die ik kan krijgen voor een Squier Affinity Stratocaster inclusief Fender Frontman 15? Ze lijken redelijk moeilijk verkoopbaar op marktplaats...

Senior Member

Standaard

Bedankt voor de tip Wietse! Had er nog niet aan gedacht eens in die rubriek naar gitaren te zoeken. Zal wel gratis adverteren wezen...

Quizvraag voor de pros hier. Tussen de beginnerssetjes staat een leuke vintage Jap Strat. Welke?

Senior Member

Standaard

Tussen de 75 en 100 euro voor een Squier Affinity met frontman versterker? Daar zie ik ze meestal voor weggaan op MP...

Senior Member

Standaard

Die Vester strat sunburst van 150 euro?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rich69 Bekijk bericht
    Tussen de 75 en 100 euro voor een Squier Affinity met frontman versterker? Daar zie ik ze meestal voor weggaan op MP...
    Dankje. Er is niet super veel vergelijkingsmateriaal te vinden op MP. Zeker is in ieder geval dat de vraagprijs vaker niet dan wel gehaald wordt.

Standaard

Hallo,

Kan iemand mij helpen
    Wat is beter als je kijkt naar geluid. Hieronder staat een Gibson BFG, wat is het verschil met een gibson studio uit 1995.
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=mympBuyer

Alvast bedankt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvdelden Bekijk bericht
    Hallo,

Kan iemand mij helpen
    Wat is beter als je kijkt naar geluid. Hieronder staat een Gibson BFG, wat is het verschil met een gibson studio uit 1995.
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=mympBuyer

Alvast bedankt.
    Die BFG is in gehakt en gezaagd. Aan de schroeven van het humbucker(!)raampje te zien kan de eigenaar het allemaal niet zoveel schelen. Ik zou niet meer dan €400 voor die gitaar betalen.

Als je een lichte Les Paul wil met ongelakte hals: BFG, als je een dikke en zware Les Paul zoekt: de studio. De studio zal naast zwaarder in gewicht ook zwaarder in geluid zijn.

Standaard

Verrek, was mij nog niet opgevallen.
    bedankt voor het advies.

Senior Member

Standaard

Midden negentiger jaren Studio's zijn gewoon klassebakken, punt.
    Jammer van het metaal, dat is wel erg verweerd, maar blijkbaar nog goed functioneel.
    Een gitaar waar veel op gespeeld is is een goede gitaar want anders wordt er niet veel op gespeeld.
    Ik vind 650 een nette vraagprijs. Ik vind 550 een net bod. Het midden lijkt me makkelijk gevonden.
    "In God we trust, all others pay cash."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten