Ik weet dat de markt voor tweede hands Squiers niet echt sappig is, maar wat is een redelijk prijs die ik kan krijgen voor een Squier Affinity Stratocaster inclusief Fender Frontman 15? Ze lijken redelijk moeilijk verkoopbaar op marktplaats...
Ik weet dat de markt voor tweede hands Squiers niet echt sappig is, maar wat is een redelijk prijs die ik kan krijgen voor een Squier Affinity Stratocaster inclusief Fender Frontman 15? Ze lijken redelijk moeilijk verkoopbaar op marktplaats...
Bedankt voor de tip Wietse! Had er nog niet aan gedacht eens in die rubriek naar gitaren te zoeken. Zal wel gratis adverteren wezen...
Quizvraag voor de pros hier. Tussen de beginnerssetjes staat een leuke vintage Jap Strat. Welke?
Tussen de 75 en 100 euro voor een Squier Affinity met frontman versterker? Daar zie ik ze meestal voor weggaan op MP...
Die Vester strat sunburst van 150 euro?
Hallo,
Kan iemand mij helpen
Wat is beter als je kijkt naar geluid. Hieronder staat een Gibson BFG, wat is het verschil met een gibson studio uit 1995.
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=mympBuyer
Alvast bedankt.
Die BFG is in gehakt en gezaagd. Aan de schroeven van het humbucker(!)raampje te zien kan de eigenaar het allemaal niet zoveel schelen. Ik zou niet meer dan €400 voor die gitaar betalen.
Als je een lichte Les Paul wil met ongelakte hals: BFG, als je een dikke en zware Les Paul zoekt: de studio. De studio zal naast zwaarder in gewicht ook zwaarder in geluid zijn.
Verrek, was mij nog niet opgevallen.
bedankt voor het advies.
Is dit te duur of vergis ik mij.
http://www.speurders.nl/overzicht/f_...=gibson+studio
Midden negentiger jaren Studio's zijn gewoon klassebakken, punt.
Jammer van het metaal, dat is wel erg verweerd, maar blijkbaar nog goed functioneel.
Een gitaar waar veel op gespeeld is is een goede gitaar want anders wordt er niet veel op gespeeld.
Ik vind 650 een nette vraagprijs. Ik vind 550 een net bod. Het midden lijkt me makkelijk gevonden.
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers