Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 164
    Senior Member

Standaard

Was er helaas maar een uurtje maar heb wel een heel mooi groen ding gevonden. Een droompje dat uitkwam! Eens zien, waar was 't ook maar weer:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ght=danelectro

En 't was me een koopje ook! Zoals ik al zei:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyGreenLady Bekijk bericht
    Ik vind het juist wel mooie dingen. Het lijkt nergens op, en dat vind ik goed. Mooi uniek ding, eigen geluid en dat voor nog geen 100 euro? Jij bent een bofkont, Wietse! Als ik het had geweten had ik het wel geweten.
    Vandaag ben ik lekker die bofkont!

Deze ook nog even om mijn geluk te benadrukken:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyGreenLady Bekijk bericht
    You lucky bastard! Ik wilde er eerder ook zoeen hebben maar heb toen eerst een Dano Pro gekocht. Nu vind ik ze niet meer voor het geld waarvoor ze eerst op Thomann stonden en dus vis ik nogal achter het net. Nou ja, gister zelf ook een leuk koopje gedaan bij Tonika dus ik ben weer blij.
    Zo, lekker klaar met zelfquoten. Baritonnen nu!
    Laatst gewijzigd door MyGreenLady; 9 maart 2013 om 22:03
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

Senior Member

Standaard

Zo thuis effe een bakje koffie gemaakt en een sigaretje opgestoken.

Wat spulletjes verkocht op de beurs, maar meer gekocht moet ik eerlijk zeggen.
    Als eerste heb ik een Pearl Dou Reverb Silverface gekocht(kloon van de Fender Twin Reverb), volledig werkend met de originele foortswitch), daarnaast heb ik een mooie Fernandes Tele overgekocht van Wietse en heb ik Coos zijn Squier Jazzmaster afhandig gemaakt

Senior Member

Standaard

Sowhee Geert, die Pearl was van jou? Ik zag 'm staan en dacht dat die voor de verkoop was,
    dus ik ben expres NIET gaan kijken naar die amp want zo eentje ben ik ooit op begonnen...
    dat was een hele impulsieve GAS-aankoop geworden, ik ken mezelf langer dan vandaag (dôh).
    Toffe versterkers zijn dat, en hard... loeihard. Denk om je oren he!
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Sowhee Geert, die Pearl was van jou? Ik zag 'm staan en dacht dat die voor de verkoop was,
    dus ik ben expres NIET gaan kijken naar die amp want zo eentje ben ik ooit op begonnen...
    dat was een hele impulsieve GAS-aankoop geworden, ik ken mezelf langer dan vandaag (dôh).
    Toffe versterkers zijn dat, en hard... loeihard. Denk om je oren he!
    De Pearl kwam uit de persoonlijke collectie van dunne Wietse, ik wist niet dat hij die mee had genomen, dus die heb hem snel afhandig gemaakt.
    Tis een mooie amp inderdaad, die naar de oefenruimte gaat, voor de cleane stukken, al dan niet met reverb en gelukkig zit de originele footswitch er ook nog bij.
    Ga morgen even de Jazzmaster er in klikken en wat Shadows instuderen, ik weet namelijk dat ik daarmee feilloos de andere gitarist, waar ik mee in de band zit, hem compleet op stang jaag, hij heeft een bloedhekel aan de Shadows

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Zo thuis effe een bakje koffie gemaakt en een sigaretje opgestoken.

Wat spulletjes verkocht op de beurs, maar meer gekocht moet ik eerlijk zeggen.
    Als eerste heb ik een Pearl Dou Reverb Silverface gekocht(kloon van de Fender Twin Reverb), volledig werkend met de originele foortswitch), daarnaast heb ik een mooie Fernandes Tele overgekocht van Wietse en heb ik Coos zijn Squier Jazzmaster afhandig gemaakt
    Ik had bewust geen geld meegenomen .... pfff gelukkig maar, anders had ik hem voor je neus weg gesnaaid. Gefeliciteerd ermee. Het leek me een prachtdingetje toe, en die krasjes (vooral die ene op de top) zijn wel weg te poetsen vermoed ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    .....

.....
    Die bedenkelijke blik zegt alles ... bagger die ouwe Marshalls. Geen idee wat er aan mankeerde, maar geef mij maar die Dr. Tube Marshalls, die er ook stonden (niet op de foto) wat een megavette sound! http://www.drtube.nl/nl/modificaties/2-channel-mod

Ik heb niet vaak zo'n gevoel dat door je hoofd blijft spoken, puur doordat je een versterker hebt gehoord, maar dit was echt goed, en dat op een kast met T75's.
    'k Denk dat ik daar maar 's heen moet.....

Senior Member

Standaard

Oh ja, natuurlijk. Helemaal vergeten de NGD-crew te bedanken, nou bij deze: bedankt jongens! Ik vond het beregezellig, en ik heb ook genoten van Harald terwijl ik mijn broodje kroket aan het wegkauwen was.

Senior Member

Standaard

Ik wilde genieten van Harald, maar werd steeds aan de arm getrokken door mijn zoon, die in vijf minuten de hele beurs wel gezien had.
    Volgende keer dan maar. Wel leuk om toch even te zijn, wat klein grut gekocht, een groot keyboard gekregen, dankjewel Gus! En een paar mensen ontmoet. Dany Lademacher niet gespot trouwens. Al met al volgens mij een geslaagd evenement. Locatie is op zich goed, wel weinig parkeerruimte. Wij stonden op het parkeerterrein op het sportveld en zagen het gebouw vanaf daar staan en besloten achterlangs te lopen. Helaas stond er nogal een groot hek om het veld en moesten ons uiteindelijk een uitweg kappen door een stuk verdwaald tropisch regenwoud en over en door greppels om uiteindelijk weer de grote weg te vinden
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Irritant manneke ja, die zoon van je.

Haha, regenwoud. Het regende.... dat dan weer wel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Ook ik heb een geweldige dag gehad. Ben nu wel helemaal versleten, maar het was superleuk!
    Mooie reacties van zowel standhouders als publiek, en de kritiekjes nemen we mee voor de volgende keer (ik moest het er soms echt uit trekken, dat zegt al genoeg).
    Hoogtepunt van mijn dag was natuurlijk toen ik door Hessepes begroet werd met "ha ja jou herken ik van de vorige keer, jij bent Midwolda he?" Tot tranen toe geroerd, ik zweer het je...
    ...................................
    Ja, dat magische moment was ik bij. En terecht dat ze je herkent. Ook ik was erdoor geroerd.

Daar staat tegenover dat ze mij gewoon Ehhmmmmm........... noemt, dus da's weer effe minder.
    Maar verder: Prachtdag geweest!
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Vond het ook leuk. Heb die zwarte Les Paul custom van het merk El Cheapo die op de hoek stond van lange Wietse gekocht. Zit verder nog wel wat werk in om hem optimaal te krijgen. Ik plug dat in die Marshall JMP en instant Hendrix.. Bleek later dat de gitaar single coils had met een humbuckerkapje...

Die amps van Dr Tube waren te gek, maar volgens mij geen Marshall... gemodificeerde London City's toch? Anyways daar zat wel zo'n jtm45 sound in inderdaad. Een stukje vloeiender en vetter dan de standaard Marshall sound.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten