Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 164
    Dictator

Standaard

Ok, Wietse is er. Dan stap ik nog wel ff in de auto!
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Allemaal heel veel plezier vandaag! Kan er helaas niet bij zijn, maar wacht met spanning op de indrukken en foto's!

Standaard

Hi Bestuur
    Ik wil graag jullie en de WeerGoden hartelijk bedanken voor een super gezellige NGD2013.
    Was mijn fototoestel vergeten, waardoor ik afhankelijk zal zijn van wat snuggerder personen.

Van jullie alle vier heb ik alleen Hendriks aan het hart kunnen drukken> Dat kon makkelijk zonder in ongepast gedrag te vervallen, omdat bij mij de love handles ook verdekt zijn opgesteld.

Er moeten toch wel zeven paarden aan te pas komen (bijvoorbeeld op de snelweg liggen of zo) om mij ervan te weerhouden volgend jaar weer aanwezig te zijn.

Ik heb begrepen dat de plaatsen beperkt zijn en dat je er niet vroeg genoeg bij kunt zijn.... ik schrijf me nu alvast in als dat mag.

Hi Harald (en Art???)
    Genoten.
    Er zijn weer hele fijne stukkies muziek langs gekomen!

Allemaal bedankt!
    Vriendelijke groet, Gus

Standaard

In ieder geval tot de ontdekking gekomen dat ik niet de enige ben die met zelfgemaakte plectrums van kokosnoot speelt Minder is dat op dezelfde dag beide achterlichten uitvielen... gelukkig was het nog licht toen ik naar huis reed! En de auto moet weg voor een reparatie, had slechter getimed kunnen zijn dus.

Senior Member

Standaard

Net weer thuis. Met zere voeten, was een half uur lopen vanaf station Zuidbroek. Naderhand nog "even" Groningen in geweest. Maar weer een leuk evenement heren. Wel veel dezelfde stands als in Winschoten.

Ik heb nog met een leuke Richwood Hoefnerbas copie in mijn handen gestaan maar gelukkig had ik niet genoeg geld bij me

Senior Member

Standaard

Zo weer thuis en namens ons vieren kan ik zeggen dat we moe maar voldaan zijn . Gezellige drukte (400 bezoekers) , goede muziek , tevreden standhouders en volgens mij ook tevreden bezoekers,
    Een paar plaatjes:

Freddie met zijn Marshalls:

En waar Marshalls zijn is Henri H.

Onze Harald , ik ben fan.

Gus jij word bedankt , dat heb ik ook al een paar keer gedaan ,maar doe het bij deze nog een keer en jij hoeft geen plaats te reserveren , voor jou is altijd plaats.

Dictator

Standaard

Gezellig dagje was het inderdaad! Leuk om weer ff bij te kletsen met o.a. Wietse (die blijkbaar weer niet op de foto wil getuige de eerste foto) en Harald, Dushsjaak, Aronstonebeat en waarschijnlijk nog wel meer. Heb nog getwijfeld bij een Dean van Geert1976, maar had gelukkig geen geld. Leuk om die stapel Marshall's te zien en mooie gitaren gezien. Heb nog over een goldtop van Flaxwood gespeeld en man, wat speelt en klinkt dat fijn! Natuurlijk ook nog even bij gebabbeld met Mulderbass. Was een prima dag!
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

Die Goldtop zag er ook nog eens geil uit.
    Inderdaad veel forummers gezien en gesproken , altijd leuk .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Wietse (die blijkbaar weer niet op de foto wil getuige de eerste foto)
    ik zag die camera op me gericht worden en kreeg me opeens een honger!!
    dus dook snel naar onderen om een koek te pakken, het was gezellig al was de verkoop wel stukken minder dan de vorige keer, dankzij geert kon het uit voor mij, die gaat veel plezier hebben van de fernandes tele.

Senior Member

Standaard

Ook ik heb een geweldige dag gehad. Ben nu wel helemaal versleten, maar het was superleuk!
    Mooie reacties van zowel standhouders als publiek, en de kritiekjes nemen we mee voor de volgende keer (ik moest het er soms echt uit trekken, dat zegt al genoeg).
    Hoogtepunt van mijn dag was natuurlijk toen ik door Hessepes begroet werd met "ha ja jou herken ik van de vorige keer, jij bent Midwolda he?" Tot tranen toe geroerd, ik zweer het je...
    Ook een vreemde Epigibphoneson op de kop getikt, en zo ziet-ie er ook uit... open ik binnenkort een apart topic over want daar kom ik alleen niet uit, vrees ik.
    Fijn publiek, fijne standhouders, fijne artiesten (Harald was goeoeoed), fijne collega NGD-ers: Dankjewel!

O, en nog vergeten te melden: de actie "Music for Mali" was 200% succesvol
    want we hadden er nul en we hebben er nu twee!
    Die gaan op reis, dankzij de gulle gevers!
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 9 maart 2013 om 22:49
    "In God we trust, all others pay cash."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten