Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 13 van 17 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 161
    Senior Member

Standaard

Ach, als Larry D. een mailtje had gestuurd was het ook goed geweest.
    Ik heb begrepen dat onze held bellboy is, dan sta je een treetje hoger dan de andere forummers en mag je koffie drinken in de keuken of zoiets.
    Jaaa, ik doe daar een beetje meewarig over maar dat is alleen maar om de jaloezie te verhullen!

Hij is gewoon lekker bezig.. zolang ie zijn studie maar afmaakt.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreverhaven Bekijk bericht
    Eigenlijk was het dus allemaal verkapte spam.
    Nou, meer fanboy went semi-pro. Ik zie daar geen kwade opzet in. Maar tijden veranderen: als je fanatiek gebruiker bent kun je posten wat je wil, op het moment dat je erbij betrokken raakt wordt dat ineens anders. De insteek en het enthousiasme kunnen nog gewoon hetzelfde en oprecht zijn, maar je draag dan ineens een badge. Dus kan hij eigenlijk topics als deze niet meer openen.
    Tenminste, ik hoop van harte dat het forum een keer zo verandert dat ook professionals zich op het forum kunnen uiten, met disclosure over hun belangen. Dan kunnen dit soort topics weer wel.
    Dat 't forum een beetje uit de mottenballen komt, zeg maar
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nou, meer fanboy went semi-pro. Ik zie daar geen kwade opzet in. Maar tijden veranderen: als je fanatiek gebruiker bent kun je posten wat je wil, op het moment dat je erbij betrokken raakt wordt dat ineens anders. De insteek en het enthousiasme kunnen nog gewoon hetzelfde en oprecht zijn, maar je draag dan ineens een badge. Dus kan hij eigenlijk topics als deze niet meer openen.
    Tenminste, ik hoop van harte dat het forum een keer zo verandert dat ook professionals zich op het forum kunnen uiten, met disclosure over hun belangen. Dan kunnen dit soort topics weer wel.
    Dat 't forum een beetje uit de mottenballen komt, zeg maar
    Daar heb je ook wel weer helemaal gelijk in ja.
    Maar ja, wel jammer dat het loopt zoals het loopt, want ik was erg benieuwd geweest naar zijn bevindingen.

Senior Member

Standaard

Die zullen binnenkort toch wel ergens online verschijnen, neem ik aan.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Dat laatste wat Mitch zei is waar. Daarom heb ik sinds December ook niet meer gepost. De reviews van mijn vier zephyr pickups (ja, ik heb nu 2 sets; zo goed vind ik ze) komen online in de komende weken. Ik heb het nogal druk gehad na NAMM.

En ja, ze kwamen met een job offer, maar na 2 weken Californie heb ik het daar wel gezien. Verschrikkelijk land om te wonen en werken en leven. Dus ik blijf hier en mijn werk en studie vanuit Nederland doen.

Standaard

Mooi, ik ben benieuwd naar je ervaringen mbt de pick ups.

Wat vond je precies verschrikkelijk aan het leven in Californië? Aan het klimaat zal het niet gelegen hebben denk ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    En ja, ze kwamen met een job offer, maar na 2 weken Californie heb ik het daar wel gezien. Verschrikkelijk land om te wonen en werken en leven. Dus ik blijf hier en mijn werk en studie vanuit Nederland doen.
    Vanwege de lange werktijden? Of meer vanwege de amerikaan die daar woont?

ben benieuwd omdat ik dit zelf ook altijd denk.

Senior Member

Standaard

Waar ik nou nieuwsgierig naar ben, hoe klinkt eenzelfde set, zonder al het zilverwerk, maar gewoon met koper of iets dergelijks? Die vergelijking vind ik veel interessanter. Niet hoe deze set klinkt, want daar blijf ik wat te nuchter voor, zoals de meeste Nederlanders vrees ik voor Seymour Duncan. Dat ze volgens de eigenaar goed klinken, leuk, maar voorkeur. Ik zou graag een dergelijke vergelijking willen horen, als in; letterlijk horen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

bij de zephyrs gaat het niet alleen om het zilverdraad maar ook de bobbins, de cryo treatment en de polepieces. als je alles opbouwt vanuit een normaal, conventioneel element, hoor je al verschillen (even geen tijd om al die punten uit te leggen)maar, om het maar oneerbiedig, een copper zephyr is ook al enorm anders vergeleken met zijn normale niet zephyr broertje.

over amerika. laten we beginnen met de mensen zelf. verschrikkelijk hypocriet en hol. totaal geen diepgang. het eten: bar en barslecht. ons euroshopper-gedoe is veel beter dan wat je daar krijgt. zo vet, zo zoet, zo fake. het land zelf is compleet achtergesteld. in Nederland is alles veel strakker, veel netter, veel schoner. Zelfs Santa Barbara is niet zo netjes. je prikt zo door die fineerlaag van 'mooi' heen. het klimaat is top, sure, maar de leefstandaard is véél lager dan hier. huren is écht duur, en de hogere salarissen compenseren dat maar gedeeltelijk. Ik verdien híer minder, maar lééf beter. En ik ben misschien dan sentimenteel, maar ik wil makkelijk naar mijn oma en oudtante en moeder kunnen gaan, en in mindere mate naar mijn favoriete 'second home', Israel. Vanuit de USA is dat peperduur en gewoon inzinnig. Ik zit hier goed, echt.

wie de zephyrs wil proberen mag langskomen. Koffie staat klaar. Stuur maar een PM

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

nog een ding voor ik het vergeet.

de zephyrs zijn NIET waxpotted. Probeer je eens voor te stellen een seth lover, qua dynamiek en transparantie, naast een alnico 2 pro, die wel waxpotted is. Dat heeft de zephyr dus ook, maar dan even stil als de JB. geen ongewenste feedback. Ik heb gestaan voor een JCM800, gain op 10, master op 7. Geen onvertogen woord. komt omdat het zilver soepeler is en dus strakker op de bobbin te leggen is. ook is de bobbin stijver doordat het van nylon en glas is, dus de bobbin zelf vervormd ook minder.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten