Hier word ik nou blij van:
Ik dacht dat Jimmy Vaughan Amerikaans is en altijd op een strat speelt.![]()
Nog meer dan Jimmie Vaughan een strat-cat is (ook al heeft ie zijn eigen Gretsch sig), is Dave Gonzalez van de Paladins een Guild freak. totaal andere stijl dan jv maar evengoed een van mijn all time favourites
Ik hoorde laatst 'All Over You' van Live op de radio. Ik ben helemaal geen fan, maar dat gitaargeluid is wel erg goed zeg...
Ik ben zelf erg fan van strat + fender amp. (hij speelt volgensmij ook op andere versterkers) En als je dan zo kan spelen
Deze man heeft z'n sound wel op orde denk ik zo.
What I love about the blues is that it pulls in those that feel it, and want to learn it, and repells those with huge ego's and overly technical show-offs who play with no emotion whatsoever.
Dat is inderdaad een erg lekkere sound, jammer dat het geluid af en toe clipped.
Een tele, magnavibe, buizenampje...
Laatst gewijzigd door Pepe; 20 februari 2013 om 18:32
Ik vind geluid dat Robert Smith uit zijn gitaren haalt ook wel vrij speciaal en erg goed. Ondanks vele pogingen kom ik nog niet in de buurt van de sound van The Cure. (maar zal ook wel vooral met Roberts effecten te maken hebben)
Rammstein vind ook vet, vooral omdat die zo vettig zwaar klinken.
En vooral "The God Machine" (band bestaat niet meer) vind ik ook een erg speciaal geluid.
Favorieten/bladwijzers