Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 67
    Senior Member

Thumbs up Nieuw speeltje: Vintage Revolution Pedal Pro

Ik wilde even de vreugde delen:

Tja, ik ben er toch voor gezwicht. Voor het weekend opgehaald en nu een paar uurtjes op gespeeld.

Voorlopig alleen nog maar spelen met de fabrieks presets. Met expression pedal en Virtual Board (waar je individuele effecten aan en uit kan zetten) is al heel veel mogelijk.

Ook thuis op mijn 2:90 een fantastisch geluid zonder ruis of brom. Ahhh, wat een weelde
    Ik heb mijn TriAxis en G-Force even uit de loop gehaald om puur en alleen de PP te horen (Ibanez Jem -> PP -> 2:90 -> Marshall JCM900 Cab - 2x12").

Met recht het allerbeste wat ik ooit heb gehoord.

Zo, nu weer verder met ontdekken.
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

Standaard

Gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Jaloers....
    Ik heb er bij Tnijland zelf over mogen spelen en van Peters topspel erover mogen genieten. De PP heeft geweldige sounds aan boord. Daar ga je een heleboel plezier mee beleven.
    Laatst gewijzigd door BeeJee; 18 februari 2013 om 21:10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

Standaard

Super! Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Ik ben er ook nog steeds erg blij mee. Heb je hem incl. preamp modificatie gekozen?

Nou alleen nog ff een leuke editor maken ;-)

Senior Member

Standaard

Thanx guys.

Mijn eerste contact met de PP was ook bij Theo (dat was echt leuk en gezellig). Ik had niet lang nodig om te begrijpen dat deze kwaliteit ver boven de andere 'top' producten ligt. Toen wist ik al dat ik er ooit eentje zou kopen. Het is wat sneller dan verwacht geworden

Ja, inclusief 4-cable mod + buffer. Leek me handiger/veelzijdiger. Ik heb ook nog een TriAxis en G-Force. Nog maar even kijken wat ik daarmee ga doen.

Tja, voor die editor moet er nog wel wat Firmware worden gewijzigd. Er is nog geen protocol (voor zover ik heb begrepen) waarmee je over USB enkele settings kan lezen/schrijven. Mocht het ooit zover komen, hou ik me aanbevolen.

Ik ben inmiddels in het apparaat (PP) gedoken en er is heeel veel mogelijk. Moet natuurlijk nog wel even leren hoe ik bepaalde sounds bereik maar ik vermaak me kostelijk. Ik heb het gevoel dat er hele unieke /extreme sounds uit te halen zijn. Moet nog wel wat kilometers maken (uren investeren) voordat ik daar ben. Eerst maar eens de normale variaties.

Waar ik ook heel over te spreken ben is het Virtual Board (VB). Toen het op het forum voorbij kwam had ik er niet zo goed gevoel bij. Maar als je ermee werkt is het heel prettig en veelzijdig.

Ik kan hem iedereen die van kwaliteits geluid houdt, aanraden.

Rock on!
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee Bekijk bericht
    Peters ......
    Ik ga maar eens naast mijn instappers lopen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ik ga maar eens naast mijn instappers lopen.
    Ahhh, zonder veters; daar sta je sneller naast natuurlijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

Standaard

Ergens is het ook wel een beetje jammer. Vroeger wilde ik allerlei effect pedalen proberen om te kijken ik mijn sound nog beter kon maken. Nu heb ik geen excuus meer en moet ik alleen nog maar beter gaan spelen ;-)

Senior Member

Standaard

Ik hoop het maar.

Al die gear doorschuiven is allemaal leuk hoor maar gaat snel in de papieren lopen....

Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.

Standaard

Om wat preciezer te zijn, ik heb geen behoefte meer aan flanger, phaser, compressor, vibe, wah, analog delay o.id. Het enige waar ik nu nog op let is een perfecte versterker (bijv. mijn CAE OD100 Scott Henderon top of de GT trio + Flieck stereo eindtrap) om een goede combinatie te maken. Puur, eenvoudig en beter dan welk pedaal of multi-fx dan ook.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten