Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Daar heb ik het volgende op gevonden:

Als ze geluid maakt kijk dan voor zover mogelijk in de richting waar het geluid vandaan komt. Vervolgens reageer je met ja en of nee maar wat je ook zegt, voeg er er "schat" aan toe. Vervolgens ga je verder met jouw belangrijke zaken en vergeet zo snel mogelijk het hele voorval mocht daar uberhaupt iets van zijn blijven hangen. Je zal zien dat het werkt. Kom je later in de problemen omdat je niet aan je toezegging hebt voldaan ontken je stellig dat het gesprek heeft plaatsgevonden en vraagt of er soms iets dat je moet weten. Deze twijfel brengt haar zeker uit balans.

succes

...oke , ....dat klinkt als een goede geteste gebruiks-aanpassing ,.......

...hoef ik iig geen modificaties aan te brengen .

Overigens kan dat laatste best wel , ....de garantie is namelijk al een poos verlopen ( van mij ook , maar dat telt natuurlijk niet )

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7ender Bekijk bericht
    ...oke , ....dat klinkt als een goede geteste gebruiks-aanpassing ,.......
    Voor mij werkt dat idd goed maar moet daar wel bij vermelden dat ik met een zeer vergevingsgezind exemplaar te maken heb.

...hoef ik iig geen modificaties aan te brengen .
    Zou ik niet aan beginnen. Zeker als ze wekelijks in gebruik is, vaak op vol vermogen draait en begint uit te drogen zal iedere wijziging slecht uitpakken. Beter is om goedmakende aktie's te ondernemen. Eventueel doe je eens per jaar iets aan dat valentijn gelul en of een wekelijks bloemetje. Gelukkig heb ik daar geen last van en heb dat van begin af de kop in weten te drukken door op overtuigende wijze te preken dat deze ellendige onzin zuiver commerciele bedoelingen heeft. Uiteindelijk is het de kunst haar te overtuigen dat de door jouw gemiste verbale waterval nooit heeft plaatsgevonden. Op het moment dat zij zich wil laten onderzoeken op mogelijk beginnende dementie heb je het overtuigend gebracht maar zover zou ik het niet laten komen. "Geven en nemen" heet dat toch? Bespeel haar met gevoel dan heb je er het langste plezier van.

Overigens kan dat laatste best wel , ....de garantie is namelijk al een poos verlopen ......
    Garantie heb je nooit gehad . Wees blij dat je zover gekomen ben.

Moeten we dit topic niet afsplitsen?
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten