Dat zei ik in post #44 al Rijsberman.
Maar jij zegt het een stuk netter![]()
Dat zei ik in post #44 al Rijsberman.
Maar jij zegt het een stuk netter![]()
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Hoe zou het nu gaan met de pickups, zou hij ze al bezwangerd hebben?
Wat een geneuzel allemaal over elementen. Zou het echt allemaal in dat soort miniscule dingetjes zitten? Dat klinkt als een kerel met een te klein pikkie die beweert dat een rietje meer kietelt dan een boomstam.
Ik vind het belangrijk dat die dingen bromvrij zijn en mooie kapjes hebben en de rest doe ik wel met mijn vingers en knoppen op pedaaltjes en versterkers.
Maar goed... ieder zijn ding. Het klinkt natuurlijk allemaal wel heel erg interessant.
Het NRC is weer niet aangekomen, de planeten staan weer op één lijn, de hand van God?
Anyway:
Wat allochthomas kan kan ik ook
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
Ik hoop dat dit ongelooflijk goede pickups zijn. Mag ook wel voor meer dan €1300 (!) per set.Ze zijn bij Seymour Duncan niet alleen op hun kop gevallen, maar nog een paar keer blijven botsen ook.
Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
Ja, maar we zullen er waarschijnlijk nooit achter gaan komen, want de ts laat niet meer van zich spreken.
Dat zou ook een lastige situatie worden nu hij hand en spam diensten voor oom Seymour verricht.
Eigenlijk was het dus allemaal verkapte spam.
Vind het wel typisch. Orph was vroeger altijd zwaar fan van Dimarzio Air Norton... en vond Seymour Duncan nooit zo tof... Alnico2 vond hij ook veels te modderig, en dat terwijl dit toch de favoriete magneten van Seymour zelf zijn. Is hij nou echt aan het werk voor SD? Of hebben ze zijn kritische toon op diverse fora monddood gemaakt door aan te bieden wat freelance blogjes te schrijven in ruil voor wat setjes pickups?
Verder vind ik die lui wel wat gierig worden.. Nieuw Bonamassa setje voor 600 Euro??? We hebben het over een ordinaire PAF clone.. ga dan naar Haussel ofzo voor 'maar' 150 per paf pickup...
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Favorieten/bladwijzers