Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 115
    Senior Member

Standaard

Woensdagmiddag komt erbij, half uurtje wat live dingen spelen voor radio 1, akoestisch. Ik ben er geen fan van maar soit, zo vaak zit je nou ook niet op de radio om daar blase over te gaan doen dus we zijn blij.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Goed bezig!
    Wij zijn afgelopen zondag bij radio1 geweest. Heel gedoe, sinds ze die ene gast op het mediapark hebben doodgeschoten.. binnen met een pasje, door een draaideur waar je niet/nauwelijks met gitaar doorheen kunt...

Standaard

Hi P
    Ben niet zonder puntjes van kritiek ten opzichte van diegene, die het beeldmateriaal heeft verzorgd. Je hebt daar ook iets over gezegd.
    Maar het historisch besef is wel top. Dit is Amsterdamse geschiedenis, daargelaten of wij daar nou trots op moeten zijn.

Als je lol hebt in vormgeving en architectuur en je kunt een rondleiding in 'De Basel' in de Vijzelstraat scoren, zou ik geen moment twijfelen.

Heb ik dat nou goed gelezen? Hebben ze jouw partijtje door een ander laten over doen? Kan je toch niet menen?
    Wie verzint er nou zoiets? Moeten ze diegene maar eens onder het publiek zetten als jullie spelen. Weet die Sjaak gelijk wie er de meeste credit in het publiek heeft.

Flikken ze dat alvast niet meer.
    Verder: Kwaliteit van de eerste tot de laatste seconde, toch?
    Vriendelijke groet, Gus

Senior Member

Standaard

Wel, punten van kritiek is goed, dat betekent dat er ruimte is om te groeien. Er zijn geen partijen van mij overgedaan, behalve door mezelf dan. Sommige dingen, zoals een flamenco gitaar of banjo laat ik liever over aan iemand die het beter kan dan ik, ik kan mij er een beetje doorheen bluffen maar echt goed wordt zoiets nooit.
    Het is bovendien leuk om iedereen mee te laten doen die iets waardevols kan bijdragen. Bij de vorige CD presentatie in Paradiso stond iedereen die iets op de CD had ingespeeld op het podium ,man of 15, daar geniet ik echt van.
    Na CD's bij Warner te hebben uitgebracht hanteren we nu de Do it Yourself filosofie.. het opnemen, masteren, artwork, promotie.. de hele mikmak. We worden er steeds beter in maar ook hier valt nog steeds een hoop winst te behalen. Maar we hebben er wel meer lol in.

Senior Member

Standaard

Vandaag de recensie in Trouw: Tijdloos album.... 5 sterren!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Vandaag de recensie in Trouw: Tijdloos album.... 5 sterren!
    ah, zo'n superrecensie is altijd een mega boost!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik hoor/zie wel een overeenkomst tussen jullie plaat en de onze. Niet zozeer muzikaal, maar meer in de veelheid van kleuren en stijlen en vooral het totale 'gebrek' aan een vast format. Nummers gaan alle kanten op en soms lijkt het onbegrijpelijk dat twee tracks van een en dezelfde band zijn.
    De platenbizz ligt op zn gat en de platenbaas heeft geen inbreng meer in de muziek. Goddank. Albums leveren nauwelijks nog geld op. Maar daar staat een boel muzikale vrijheid tegenover!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Ik zie ook morgen een optreden in Paradiso: http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Trio-Bier-1.htm
    Altijd leuk.

Succes!
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

@ZVP: als je zelf de constante factor bent zie je die veelheid aan stijlen niet zo.

Je hebt gelijk, het verdwijnen van sugar daddy platenmij geeft enorm veel vrijheid.. geen gezeur en getob over doelgroepen & marktsegmenten. Dat sugar daddy krijgt trouwens een heel andere betekenis als ze met de term RECOUP op de proppen komen.

Nieuws blijft binnenkomen: Er komt een artikel in het nieuw DWDD magazine en worden ook opgenomen in de VPRO luisterpaal dus vanaf nu ook alternatief fahig

oh. ik zie dattie al in de luisterpaal staat...

Laatst gewijzigd door Pepe; 8 februari 2013 om 15:56

Senior Member

Standaard

Trio Bier opgenomen in het van Gogh

Vincent van Gogh inspired the Dutch band Trio Bier to write a song called ‘De Schilder’ (The Painter). They will present their fifth CD ‘De Klok Tikt’ atParadiso tomorrow (Saturday 9 February), but you can already listen to the song: https://soundcloud.com/vangoghmuseum...er-de-schilder

More info on the CD release: http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Trio-Bier-1.htm

Laatst gewijzigd door Pepe; 8 februari 2013 om 21:40

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten