Zo, ben je even een avondje weg... damn son!
Zo, ben je even een avondje weg... damn son!
Op de hoogte blijven? www.doudebock.nl
Ik zou de neck zeker zwart spuiten. vind een blanke neck alleen passen bij minder extreme ontwerpen (strat, tele, niet gekleurd hout)
Gezien dit toch wel een extreem ontwerp is zou ik de achterkant van de neck en body gelijk houden.
Ziet er verder goed uit, die stain!![]()
Te koop aangeboden wegens beëindigen hobby:
Diverse elektrische gitaar onderdelen, body's en halzen.
In totaal zeker 2 complete gitaren + extra's.
Zwart is inderdaad mooier voor de hals IMO.
En door! :-) bij thuiskomst gelijk de hals licht geschuurd, straks afplakken en zwart spuiten.. hij heeft alleen heeel kleine side-dots, hoe plak ik die in godsnaam af??
Laatst gewijzigd door da Liks; 7 februari 2013 om 18:05
Drupje nagelak bijvoorbeeld. Of kaarsfet. Maar je zou ook gewoon kunnen spuiten en daarna de dots weer verfvrij maken met een krassertje.
Op de hoogte blijven? www.doudebock.nl
Waarom plak je niet de hele toets af? Ten minste, ik neem aan dat de sidedots in de toets zitten?
Wordt heel mooi verder!![]()
Bedankt Jimi. De dots zitten half in de toets, half in de hals.. met een krassertje gaat niet netjes worden, dat kan ik je zo voorspellen. nagellak hecht ook teveel om netjes los te krijgen zonder de omringende lak te beschadigen. ik denk dat ik wat kaarsvet ga proberen. eerst even eten, de rest is al afgeplakt dus ik kan zo aan de slag. daarna de filler schuren op de body![]()
plak de side dots af met een klein stukje oversized tape, en werk ze daarna bij met een penseeltje en een beetje lak uit de spuitbus ? en daarna weer blanke lak over de zwarte lak zodat het mooi glad krijgt
life sucks and then you die
het kaarsvet lukte voor geen meter iig.. kheb t geprobeerd. de dots zijn zo klein dat zelfs afwerken met een penseeltje best moeilijk wordt. ik heb er gewoon 1 laagje overheen gespoten nu, ik zou t met een dremeltje misschien weer vrij kunnen maken.
voordat ik begin met schuren, de body en kop wat beter in het licht:
![]()
Favorieten/bladwijzers