Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 41 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 410
    Senior Member

Standaard

Hoi JP,

Ik had inderdaad een Gordius. Vooral als je erg creatief wilt zijn. Fantastisch pedaal, en editor ook. Xavier, de maker, is ook een prima gast. Heb altijd de vorm minder gevonden.

Om ze te vergelijken moet je Big Little Giant afzetten tegenover de MFC. En dan ziten ze qua prijs erg dicht bij elkaar. De kleine Little Giant is goedkoper maar mist een hoop knoppen.

De MFC is handiger te programmeren / gebruiken omdat ie realtime samenwerkt met de Axe-Fx. Was een grote fan van de Gordius maar omdat ik uitsluitend de Axe-Fx gebruik, ben ik overgestapt op de MFC. En die is uitgegroeid tot een zeer capabele state-of-the-art controller. Jammer dat die dingen prijzig zijn. Er zit eigenlijk weinig in.

Nieuwe generatie Liquid-Foot is ook top, maar ook prijzig.
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Thanks, Alexander! Ben nu aan het wachten op mijn usb-midi interface, deze axeFX heeft maar 40 presets van de vorige eigenaar, de rest is allemaal leeggemaakt. Is het een idee om de factory presets te herinstalleren en van daaruit te werken of zou je dat afraden?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Thanks, Alexander! Ben nu aan het wachten op mijn usb-midi interface, deze axeFX heeft maar 40 presets van de vorige eigenaar, de rest is allemaal leeggemaakt. Is het een idee om de factory presets te herinstalleren en van daaruit te werken of zou je dat afraden?
    Downloaden van Fractal Support en installeren.

Of mijn oude Ultra-set installeren en daarvan uit werken:
    http://forum.fractalaudio.com/ultra-...tml#post464942
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Top! Dank!

Standaard

Wat voor case gebruiken jullie eigenlijk voor de MFC101? Ik ben daarvoor aan het zoeken geweest (voornamelijk bij Thomann en Feedback) maar krijg niet zo snel iets fatsoenlijks gevonden.
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Senior Member

Standaard

Een kennis van mij heeft hem zelf gebouwd, zag er erg strak uit:

Vind ik ook voor mezelf een mooie leidraad

Standaard

Een nieuwe zoektocht heeft dit nog opgeleverd:

Diago PB03. In Nederland op diverse plekken te verkrijgen. Aangezien ik niet zo'n doehetzelver ben denk ik dat dit m gaat worden...
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Standaard

Ik heb dit gefabriceerd: case is DAP LCA-SM48 Flightcase voor Showmaster 48
    (Eigenlijk voor een lichttafel) Kost iets van 70 euri.
    Heb rechts naast rechter expressiepedaal een UTP-connector gemaakt.

Senior Member

Standaard

Probleem opgelost:

Standaard

Netjes!
    Nu de rest van de knoppen nog voorzien van de nodige labels en je bent klaar!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten