Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 324 van 866 EersteEerste ... 224274314322323324325326334374424824 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.231 t/m 3.240 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mobassintheplace Bekijk bericht
    Hoe ''plakken'' jullie de pedaaltjes vast aan de board?
    zelfklevend klittenband. zo kan je de pedalen er ook makkelijk weer afhalen en dingen veranderen.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Sommigen gebruiken Bison Kit naar het schijnt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Ik begreep van Toaster dat jij er één gekocht had nadat je die van hem gehoord had (ik kocht een tijd terug een oude Marshall JMP van hem). Zodoende altijd in het achterhoofd gehouden.
    Ja. Ik heb eerst de reissue gekocht. Aantal maanden later ben ik een originele tegengekomen. Beiden klinken mega VET. Een ander woord heb ik ee niet voor..... VET is het goede woord!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Sommigen gebruiken Bison Kit naar het schijnt.
    Niet aan te raden als je het pedaal nog verkopen wil
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mobassintheplace Bekijk bericht
    Hoe ''plakken'' jullie de pedaaltjes vast aan de board?
    Ik heb laatst deze mee laten komen met een bestelling. Erg handig als je een dikke bodemplaat in je pedalencase hebt. ik heb nog geen pedaal gehad waarbij dit systeem niet paste.
    Ik heb ze later zelf gemaakt van de metalen deeltjes van gordijnrollers! Stukken goedkoper en net zo goed!
    Voordeel is dat de pedalen ook echt vast zitten, maar dat ze ook eenvoudig los te halen en evt. te verplaatsen zijn, zeker als je nog in de "experimentele" fase zit. Fijner dan klitteband, dat na een paar keer geheid gaat loslaten van je pedaal!

http://www.thomann.de/nl/harley_benton_mounties.htm
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Ook weer een pedalboard update. Ander wah pedaal(was eigenlijk niet de bedoeling), 2 pedalen van een andere behuizing voorzien. Verder wat met de volgorde gerommeld.

Zo gebruik ik het thuis:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Ik heb laatst deze mee laten komen met een bestelling. Erg handig als je een dikke bodemplaat in je pedalencase hebt. ik heb nog geen pedaal gehad waarbij dit systeem niet paste.
    Ik heb ze later zelf gemaakt van de metalen deeltjes van gordijnrollers! Stukken goedkoper en net zo goed!
    Voordeel is dat de pedalen ook echt vast zitten, maar dat ze ook eenvoudig los te halen en evt. te verplaatsen zijn, zeker als je nog in de "experimentele" fase zit. Fijner dan klitteband, dat na een paar keer geheid gaat loslaten van je pedaal!

http://www.thomann.de/nl/harley_benton_mounties.htm
    Je kan ook een fietsketting slopen, dan heb je er meer dan genoeg voor veeel minder geld!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

kleine update:
    - A/B switcher buiten, tuner gewoon in de keten (en wat meer hoog in mijn amp)
    - voeding met PP2+ ipv tuner (had ik me daar gisteren plots last van hum tijdens de repetitie, seg)
    - Phase 100 vervangen door Phase 90 (omdat dat toch de original is met het origineel geluid)
    - Full-drive 2 vervangen door TS9 (ik gebruikte de boost toch nooit)

slechts één nadeel: de voeding van de chorus moet ik telkens uittrekken en terug insteken omdat hij anders wordt platgedrukt in de koffer maar da's ook maar drie seconden werk natuurlijk
    alles lekker vast met klittenband

Senior Member

Standaard

Hoe bevalt die MOEN fuzz? Ik postte laatst in een ander topic of er al wat meer ervaringen waren met dit merk, maar praktisch geen respons.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Hoe bevalt die MOEN fuzz? Ik postte laatst in een ander topic of er al wat meer ervaringen waren met dit merk, maar praktisch geen respons.
    het was lang geleden dat ik hier nog eens gepasseerd ben, vandaar dat ik niet gereageerd heb wellicht.

er is mij wijsgemaakt dat de Fuzz Moo een clone is van een groene Sovtek Big Muff, iets wat ik bij gebrek aan origineel kan bevestigen noch ontkennen. vroeger had ik een MI Audio Crunch Box maar ik vind fuzz veel fijner dan distortion en de Fuzz Moo werd mij aangeboden in een ruil.

hij doet perfect waar ik een fuzz voor gebruik, namelijk om vette akkoorden te spelen of om mijn lead wat steviger te maken. en het is waar wat ze zeggen over de sustain op de website, met een beetje geregel blijft hij inderdaad een hele tijd zingen zonder belachelijk luid te moeten. als ik mijn volume terug draai, blijf je de fuzz wel goed horen maar ik denk dat dat ook voor een deel aan mijn gitaar ligt.

hij is in elk geval zeer betrouwbaar en stevig. sommigen vinden hem wat lomp maar ik vind het niet erg dat de knoppen wat groter zijn.

Moen heeft blijkbaar wel een groter assortiment dan ik had verwacht, met voedingen, loopers en zelfs een multi effect. de buffalo lijkt me wel cool: DI, EQ, headphone amp en speaker simulator in één. weet jij ergens waar je Moen effecten kan kopen (niet online)?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten