-
1 februari 2013, 09:30
Doorverkoop waarde zit sowieso wel goed denk ik. Ik kan 'm krijgen voor ongeveer een kwart van de nieuwprijs en die dingen schijnen nieuw zo rond de €1000,- te liggen. Op zich natuurlijk een hele goeie deal, maar als het niks is, dan vind ik het alsnog zonde. Maar goed, ik kan 'm in ieder geval testen natuurlijk. Versterkertje mee en kijken of het wat is. Ze hebben meerdere Randall kasten staan, allemaal voor dezelfde prijs. Toch maar even met m'n eega overleggen straks en wellicht ben ik vanmiddag een 4x12 kast rijker, hehe...
Ze hebben overigens ook nog een Marshall JCM800 buikkast staan voor nog geen €500,- Het is dat ik dat eigenlijk niet kan uitgeven, maar anders... Het lijkt op de foto's of ie nooit gebruikt is, echt volledig strakke tolex nog.
edit: Over de nieuwprijs van die Randall kasten begin ik toch te twijfelen nu. Als ik een beetje rond neus op het internet, dan zie ik ze nergens rond de duizend eurie staan. Ik heb het idee dat de verkoper een mooier beeld wil creëren... Desalniettemin blijft het nog steeds redelijk goedkoop denk ik.
Laatst gewijzigd door Brum; 1 februari 2013 om 09:36
Regels voor berichten