Ah, heb de foto's al gevonden.. :-)
Zoals ie was in 2012, nog met EHX Electric Mistress..
En nu.. T-Rex op een andere plaats.. En Boss auto-wah erbij..
Erg disco en erg funky, I LOVE it!!
Grt, Roy!
Ah, heb de foto's al gevonden.. :-)
Zoals ie was in 2012, nog met EHX Electric Mistress..
En nu.. T-Rex op een andere plaats.. En Boss auto-wah erbij..
Erg disco en erg funky, I LOVE it!!
Grt, Roy!
@the sure thing: Hij is wel eens voller, hij is wel eens leger. Beetje extra ruimte zorgt ervoor dat ik wat vrijheid heb
@Nitefly7: Gelijk toen hij uit was, heb ik hem besteld. Daarna heb ik erg lang gewacht, aan de deur nog belasting betaald en toen had ik hem. Wel prijzige en misschien ook wat riskante actie, maar ik ben blij dat ik hem hebHij heeft plaats gemaakt voor mijn Hardwire RV7. hint hint iedereen mag PM'en!
Je zal er geen spijt van krijgen.
Houd ook de 2ehandsmarkt.be site in de gaten. Hier vind je ze ook met enige regelmaat.
Ik heb de mijne ook in Antwerpen gevonden en had 'm in een week tijd voor 12 euro verzendkosten thuis liggen.
Je moet soms geluk hebben he.![]()
OK nu zie ik dat het www.2ehands.be moet zijn, en ja er staat er nog een op ook:http://www.2dehands.be/markt/?qq=bar...ostcode&pc_id=
Zo'n LTD komt inderdaad niet snel voorbij. Ik heb er één gevonden op 2dehands.be en die gaat mijn vriendin morgen ophalen (ze studeert in Leuven). Daarbij meteen een Barber Super Sport die er vlakbij staat want die zijn tweedehands al helemaal zeldzaam.
[edit] Dat is dus inderdaad die LTD. Zit er al lang op te GASsen en nu eindelijk eens gekocht.
Laatst gewijzigd door Ace 1.15.19; 29 januari 2013 om 00:06
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Uploaded with ImageShack.us
Ik begreep van Toaster dat jij er één gekocht had nadat je die van hem gehoord had (ik kocht een tijd terug een oude Marshall JMP van hem). Zodoende altijd in het achterhoofd gehouden.![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Hoe ''plakken'' jullie de pedaaltjes vast aan de board?
Favorieten/bladwijzers