Ik zie dat ik een beetje achterloop met de nieuwe aanmeldingen, ik ben van plan de kaart dit weekend weer bij te werken!
Ik zie dat ik een beetje achterloop met de nieuwe aanmeldingen, ik ben van plan de kaart dit weekend weer bij te werken!
DA - doet je goed!
En het weekend begon vroeg dit keer: de kaart is weer bijgewerkt! Als alle nieuwe aanmeldingen even willen kijken of ze erop staan en op de goeie plaats ben ik weer helemaal blij.
DA - doet je goed!
niet helemaal bijgewerkt... Zuid Limburg is nog blanco.
Is er iemand die kan solderen en die toevallig in óf tussen Arnhem en Nijmegen woont?![]()
Klik-->http://www.gitaarhulp.nl/
Genoeg mensen daar![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Ede en omgeving. Zie ik nog niets staan. Voor wat afstelwerk, snaren vervangen en evt wat soldeerwerk. Zet mij er maar tussen![]()
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
@Bass Blom,
Mijn Ibanez JS1000TB heeft een klein afstel beurtje nodig. Ik ben zelf al wat aan het prutsen geweest met de truss-rod etc maar ik heb het niet het idee dat het echt het gewenste resultaat opleverd. Ik heb wat frett buzz en sommige bends vallen dood (te lage actie wellicht?).
Zou jij me hiermee kunnen helpen ? Uiteraard tegen betaling. Kom zelf uit Steenwijk, dus lekker dichtbij.
Hoor graag van je.
Laatst gewijzigd door belfrink; 27 januari 2013 om 11:44
Prog Lord
Favorieten/bladwijzers