Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 320 van 866 EersteEerste ... 220270310318319320321322330370420820 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.191 t/m 3.200 van 8652
    Senior Member

Standaard

Net de laatste hand gelegd aan mijn stukje huisvlijt.
    Een Stagg koffertje wat ik nog had liggen , de slappe bodemplaat verstevigd met een plaat van 18mm , hierop mijn tuner , 72 Degrees overdrive , Mooer Fuzz , zelfbouw Flowerbooster , EA Tremelo zelfbouw, 45 Phase zelfbouw en de voedig geschied door een HB jr. , deze ga ik nog vervangen door een oplaadbare accu-voeding. Alles werkt keurig zonder brom,kraak of ruis.
    Compact maar doeltreffend.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    En de bodemplaat effe omdraaien zodat je het klitteband op de achterkant van de bodemplaat plakt. Mocht je je wah dan weer eens willen verpatsen... dan heb je geen gesloopte text op de bodemplaat staan omdat het klitteband die sloopte bij het verwijderen.
    Tip van de dag!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Net de laatste hand gelegd aan mijn stukje huisvlijt.
    Een Stagg koffertje wat ik nog had liggen , de slappe bodemplaat verstevigd met een plaat van 18mm , hierop mijn tuner , 72 Degrees overdrive , Mooer Fuzz , zelfbouw Flowerbooster , EA Tremelo zelfbouw, 45 Phase zelfbouw en de voedig geschied door een HB jr. , deze ga ik nog vervangen door een oplaadbare accu-voeding. Alles werkt keurig zonder brom,kraak of ruis.
    Compact maar doeltreffend.
    Henk jongen, ik ben trots op je. Lekker boostertje toch, die Flowerbooster? En je moet dus op dat knopje trappen, dan gaat-ie het doen. Maar ach, dat staat er ja bij!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Henk jongen, ik ben trots op je. Lekker boostertje toch, die Flowerbooster? En je moet dus op dat knopje trappen, dan gaat-ie het doen. Maar ach, dat staat er ja bij!!!
    Tis een lekker ding en nu knalvrij , ik zal die 2 van jou ook nog even modden , ik heb de weerstanden in huis.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    voedig geschied door een HB jr. , deze ga ik nog vervangen door een oplaadbare accu-voeding.
    Mooi bord, lekker eigen!

Wil je iets meer vertellen over die accu plannen?
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 23 januari 2013 om 09:15
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Mooi bord, lekker eigen!

Wil je iets meer vertellen over die accu plannen?
    Beetje dit idee http://us.sanyo.com/pedal-juice , maar dan zelfbouw. De Power Plant heeft een kort netsnoer, wat erg lastig is , bovendien scheelt het het weer een snoer over de grond .

Standaard

Ziet er wel mooi uit, maar het moeten opladen schrikt mij op voorhand af. Ik heb een oplaadbare accu in de preamp van mijn akoestische, maar die is binnen 60 sec helemaal opgeladen zonder dat de accu er uit hoeft. Dat vind ik nog prima te doen en de lader zot standaard in de koffer. http://mi-si.com/

Zo'n kort snoer als van de hb zat trouwens ook aan mijn fueltank junior, heb ik tegenwoordig ingekort tot een cm of 15/20.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Tip van de dag!
    Te laat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ziet er wel mooi uit, maar het moeten opladen schrikt mij op voorhand af. Ik heb een oplaadbare accu in de preamp van mijn akoestische, maar die is binnen 60 sec helemaal opgeladen zonder dat de accu er uit hoeft. Dat vind ik nog prima te doen en de lader zot standaard in de koffer. http://mi-si.com/

Zo'n kort snoer als van de hb zat trouwens ook aan mijn fueltank junior, heb ik tegenwoordig ingekort tot een cm of 15/20.
    Na de repetitie aan de lader en je kunt weer heel wat uurtjes vooruit , er gaat eerst wel een onespot mee als backup . Ik ga wel testen hoelang ik op 1 lading kan spelen .

Standaard

http://img138.imageshack.us/img138/7...0123111009.jpg

Als dank voor alle informatie die ik in dit forum heb kunnen vinden over het bouwen van een pedalboard en over alle tips over goede en nuttige apparatuur post ik hierbij een foto van het resultaat.
    Na enkele maanden zowat op marktplaats e.d. site's te hebben "gewoont", denk ik voor mij toch wel een leuke en goed bruikbare set pedalen op de kop te hebben weten te tikken (dank voor alle aanbieders hiervoor).
    Met deze uitrusting en vele afbeeldingen van bruikbare en toch strak uitziende boards is onderstaande foto uiteindelijk wat het geworden is.
    Zoals jullie wel zullen begrijpen heeft e.e.a. de nodige tijd en kopzorgen geeist, maar het was zeker weten een erg plezierig en leerzaam project.
    Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik erg zelf heel tevreden mee ben.
    Uit de uitgebreide test bleek het complete board ook nog eens fluisterstil te zijn!! mooi toch?

Voor de geinteresseerde nog maar even de inhoud:

Boss FV 500H Volumepedaal
    Vox v847 Wah
    TC Electronics Polytune NOIR
    Barber LTD
    Fulltone OCD 3
    Suhr Riot
    MXR/CAE Boost
    MXR/CAE Linedriver
    MXR Phase 90-EVH
    Carl Martin Chorus
    Arion sch-1 Stereo chorus (grey)
    Mad professor Deep blue delay (handwired)

Bekabeling is van Lava cable
    Voeding wordt voorzien door een Harley Benton power plant junior.
    Laatst gewijzigd door valleyartskid; 23 januari 2013 om 17:36

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten