Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 317 van 866 EersteEerste ... 217267307315316317318319327367417817 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.161 t/m 3.170 van 8652
    Senior Member

Standaard

De plimsoul gaat veel verder dan alleen een randje, hoe ik hem op de foto heb ingesteld heeft hij al behoorlijk wat gain en dan nog de bd-2 als boost en dan is het helemaal feest. Gooi er nog eens wat van de kafuzz er bij voor een losse bottom end en je hebt sonic destruction. Het is een beetje een marshall in a box, beetje tweaken en je hebt een heerlijke crunch, beetje meer sustain en je hebt een bijna fuzzy distortion, erg veelzijdig. Ik vind hem alleen niet te pruimen als ik mijn giablo c-type clean zet maar met wat overdrive van de versterker zelf is hij echt heerlijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Junior Member

Standaard pedalboard

Al die showmasters die verbouwd worden tot pedalboards

Hier de mijne:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonV66 Bekijk bericht
    Al die showmasters die verbouwd worden tot pedalboards

Hier de mijne:

Nice!

Hoe heb je je pedalen eigenlijk vast zitten?

Senior Member

Standaard

@RonV66, mooie pedalenplank! Echter, is ie niet een beetje groot voor die paar pedalen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    De plimsoul gaat veel verder dan alleen een randje, hoe ik hem op de foto heb ingesteld heeft hij al behoorlijk wat gain en dan nog de bd-2 als boost en dan is het helemaal feest. Gooi er nog eens wat van de kafuzz er bij voor een losse bottom end en je hebt sonic destruction. Het is een beetje een marshall in a box, beetje tweaken en je hebt een heerlijke crunch, beetje meer sustain en je hebt een bijna fuzzy distortion, erg veelzijdig. Ik vind hem alleen niet te pruimen als ik mijn giablo c-type clean zet maar met wat overdrive van de versterker zelf is hij echt heerlijk
    Thanks voor de reply, zit al een tijdje te twijfelen tussen de plimsoul en de 72degrees van machinehead

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    @RonV66, mooie pedalenplank! Echter, is ie niet een beetje groot voor die paar pedalen?
    Je weet toch hoe dat gaat? Die dingen vermenigvuldigen zich als konijnen!!!
    Ik vind het overigens wel meevallen, het ziet er bovendien strak uit! En ja, hoe zitten ze vast?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patrick0108 Bekijk bericht
    Thanks voor de reply, zit al een tijdje te twijfelen tussen de plimsoul en de 72degrees van machinehead
    Als ik zo de filmpjes hoor heeft de plimsoul veel en veel meer gain, reden waarom ik mijn lovepedal heb verkocht was dat hij te weinig gain had.

@guitarkid: ik heb er nu al spijt van dat ik een pedal train jr heb, ik wil alleen maar meer pedaaltjes nu
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

[QUOTE=allochthomas;2942286]Als ik zo de filmpjes hoor heeft de plimsoul veel en veel meer gain, reden waarom ik mijn lovepedal heb verkocht was dat hij te weinig gain had.

Mooi dan rest nu nog de muts (De Baas) in huize overtuigen dat de plimsoul erbij komt ipv

Senior Member

Standaard

Als ik zo de filmpjes hoor heeft de plimsoul veel en veel meer gain, reden waarom ik mijn lovepedal heb verkocht was dat hij te weinig gain had.

@guitarkid: ik heb er nu al spijt van dat ik een pedal train jr heb, ik wil alleen maar meer pedaaltjes nu
    Ik heb juist een tijdje geleden een Jr gekocht omdat ik wat kleiners wilde, geen moment spijt gehad en de PT ligt nu stof te happen.

Standaard

Voeding onder je JR en de wah er (eventueel) naast en je kunt meteen weer minimaal vier nieuwe pedaaltjes kwijt!
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten