sorry TR mn foon is leegligt boven aan t infuus. tis wat grover dan dat, zeg maar. ik zet m ff aan en stuur je een fotootje..
sorry TR mn foon is leegligt boven aan t infuus. tis wat grover dan dat, zeg maar. ik zet m ff aan en stuur je een fotootje..
Ik zie het zo wel. Maar het belangrijkste: Moet er stain op? ga je het zien? of word het dekkend?
147-c Guitars
Secondelijm met schuurstof of anders gewoon een autoreparatie polyesther-plamuur-achtig goedje is wat ik zou gebruiken. Gelukkig is het allemaal langs de rand, dus makkelijk weg te werken onder een zwarte burst.
147-c Guitars
wat ik bedoel zit niet op de top gelukkig, maar meer de aansluiting tussen de top en de body, die idd dekkend gelakt wordt. op 2 van de 4 punten sluit de top niet compleet aan vanwege de ronding. om die eruit te frezen zou ik heeel veel van de body weg hebben moeten frezen. ik was al begonnen aan de zijkant met secondenlijm te werken. ik ga hetzelfde proberen met die "gaps" maar dan wat extremer!
wat ik bedoel zit niet op de top gelukkig, maar meer de aansluiting tussen de top en de body, die idd dekkend gelakt wordt. op 2 van de 4 punten sluit de top niet compleet aan vanwege de ronding. om die eruit te frezen zou ik heeel veel van de body weg hebben moeten frezen. ik was al begonnen aan de zijkant met secondenlijm te werken. ik ga hetzelfde proberen met die "gaps" maar dan wat extremer!
dichtplamuren is denk ik de beste optie.
Dan is mijn vraag, moet ik gewoon een normale huis tuin en keuken houtplamuur bij de gamma kopen, of moet ik ergens op letten.
Zelf heb ik eens dat twee componentenspul gebruikt (erwt verharder, golfbal plamuur, dat mengen en verwerken). Dat werkte erigenlijk prima maar de gaten waren niet dieper dan 1 a 1 1/2e mm.
147-c Guitars
Favorieten/bladwijzers