Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 37 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 365
    Senior Member

Standaard

Bedankt Michiel! gaat lekker tot nu toe! ga zo even een aantal gaten boren

Senior Member

Standaard

Nou, niet kunnen doen wat ik allemaal had willen doen, ik moest stil zijn. paar gaten geboord en met een fijn decoupeerzaagje de top wat strakker rondom de body gezaagd zodat ik minder hoef weg te frezen straks..

lijkt me haast onnodig te vermelden dat de neckpocket nog NIET klaar is.. maar voor het geval dat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    ....lijkt me haast onnodig te vermelden dat de neckpocket nog NIET klaar is.. maar voor het geval dat
    Als je de hals ook "snug fit" in die pocket krijgt dan vind ik het super knap
    Ziet er heel goed uit, dat gaat lekker zo! Lekker tempo ook, altijd leuk
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

alles past met een hamer, toch?
    bedankt! als de body rondom gefreesd en geschuurd is kan ik al beginnen met stainen en fillen.. ik wil graag dit effect maken:

ik zie zwart, grijs (maar dat kan ook weggeschuurd zwart zijn), en roestbruin.. wie zou een idee hebben hoe dit is aangepakt?

Senior Member

Standaard

Cool kleurtje, lijkt me moeilijk om voor elkaar te krijgen.

Senior Member

Standaard

Vette kleur, maar dat wordt denk ik wel moeilijk. Ik zou eerst een paar proefjes maken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht

ik zie zwart, grijs (maar dat kan ook weggeschuurd zwart zijn), en roestbruin.. wie zou een idee hebben hoe dit is aangepakt?

ik denk zwart beitsen, mischien donkerbruin en dat dan weer grotendeels wegschuren, zwart of donkergrijs is denk ik mooiere dan donkerbruin.

een binding rond de body kan ook nog mooi zijn, dat geeft meer mogelijkheden om de top anders te doen dan de zijkant en achterzijde.

ik vind zelf de overgang van zwarte burst naar beits te opvallend maar dat kon bijna niet anders omdat anders die twee uitstekende punten volledig zwart worden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jilles Bekijk bericht
    Cool kleurtje, lijkt me moeilijk om voor elkaar te krijgen.
    maar ik zou t graag proberen! heb nog een paar leftover-stukjes en ik ben altijd vrij goed geweest met lak/verf..

en idd architect, het moet wel op die manier.. maar laat ik dat nou zelf lekker vinden! :-)

ennn ik heb een kopieerfreesbitje geleend van de werkgevert, ik verdwijn zo even naar zolder hehe..

Senior Member

Standaard

het gerepareerde stuk:

heb 1 uitschietertje gemaakt, goed kijken.. weet al hoe ik t ga fiksen, lig ik niet wakker van.
    nu de mensuur bepalen en de gaten voor de studs boren, das ff een lastiger/preciezer klusje!

Standaard

ziet er mooi uit hoor; heb je nog een stukje esdoorn over voor op de kop, zou misschien mooi kunnen zijn

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten