Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 143
    Senior Member
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......

Standaard

OK, thanks! Ziet er idd goed uit. Ik heb ooit eens een of andere limited S in m'n handen gehad van Rio palissander met een spruce top. Dat ding was niet te betalen maar ook zo'n uitzonderlijk mooi geluid. Als ik het me goed herinner moest die toen iets van € 7.000,- opbrengen.
    Een dikke streep is ook een lijn.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    ...
    Zelf kwam ik niet toe aan foto's maken. De mensen die zouden helpen met de catering moesten afzeggen door ziekte... had mijn handen vol.
    ...
    Harald, ik hoop niet dat jouw 2 dochtertjes hier bedoeld worden.

Op het vorige (t)huisconcert liepen er namelijk 2 dochtertjes van Harald rond,
    zich over iedere binnenkomende gast ontfermend en bijna 'strijdend' wie
    de gast een kopje koffie of thee mocht inschenken.

Standaard

Nee, dit keer een leerling en zijn moeder. Helaas werd de leerling net die dag ziek. Mijn dochters en vrouw waren eerst nog naar de kerstborrel van het bedrijf van mijn vrouw. Daar kon ze moeilijk onderuit...

Senior Member

Standaard

Geen bedienende dochters idd, maar wel een zeer vocale kat in de armen van een dochter!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Standaard

kenjenagaan! dat heb je in een theater niet Arme beesten... die hebben het nodige te stellen met kinderen

Junior Member

Standaard

Dit is een leuk initiatief zeg, moesten meer mensen doen! Ik zie dat al een heel scala aan gitaristen en gitaren bij de kring langs kwamen. Een paar gitaren zijn door het leven getekend, maar gooi ze niet weg! Vaak zijn ze nog goed op te knappen en krijgen een 2de leven!
    Kijk maar eens op www.facebook.com/janssengitaarbouw

groet
    Dirk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk Janssen Bekijk bericht
    Een paar gitaren zijn door het leven getekend, maar gooi ze niet weg! Vaak zijn ze nog goed op te knappen en krijgen een 2de leven! Dirk
    Gelijk geef ik je van harte, Dirk,
    zelf heb ik veel plezier in het doen heropleven van weggelegde of mishandelde gitaren met potentieel; niets dankbaarder dan deze een nieuw leven in te blazen en na herstel zelf te bespelen of door te geven aan iemand die de klank helemaal ziet zitten voor zijn of haar stijl van gitaarspel. Een zoektocht die geen einde kent!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

Standaard Mike Dawes en Wim den Herder zaterdag 11 mei

Zaterdag 11 mei komt Mike Dawes (UK) bij ons in Epe spelen. Ook Wim den Herder zal er zijn. Dit concert is in samenwerking met de Guitaracademy van Wim georganiseerd.

Voor wie Mike niet kent, hij heeft een cd bij Candyrat records uit. Het volgende filmpje heeft meer dan 1500000 views!

Als er genoeg animo is kan er 's middags ook een workshop met Mike Dawes georganiseerd worden. Laat dus weten als je dat wat lijkt.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Harald, met "bij ons in Epe" bedoel je dan weer de formule van jouw huiskamerconcerten?
    Of is het in e.o.a. zaal in Epe?

Standaard

Zie het nu pas, nee, net als Gareth Pearson, gewoon live bij mij thuis

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten