gefelicitaard iedereen!!
ik heb duidelijk een rare smaak, aangezien de meeste gitaren in mijn top 10 ergens onderaan beland zijn...
anyway, voor de 3e keer in de top tien is een goed resultaat!! whoohoo!!
helaas kwam mijn persoonlijke favoriet vorig jaar helemaal achteraan terecht, maar dit maakt het weer helemaal goed![]()
...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.
Een fineerlaagje als flame, hmmm, klinkt als Epiphone
Wat een enorme klus zeg, maar wát een resultaat. Bizar ding!
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Dankje wel voor de stemmen !!!!
Alstu!
Badman: wederom bedankt voor de organisatie en dergelijke, hulde!
Ben overigens verrast dat mijn triplex kistje zo hoog is geëindigd. Zal ook een van de goedkoopste gitaren in de lijst zijn, inc. snaren was ik 46 euro kwijt ofzo, hahaha.
Enne volgend jaar? Nou, laat ik het er op houden dat ik hopelijk iets zelfgebouwds kan presenteren waar wat meer werk in heeft gezeten. Ik ga voor de top 10!
Whoohoo! 8e! Niet slecht voor een eerste deelname!
Ook leuk om die plek met Levi te delen, die had ik ook erg hoog zitten. Mooi ontwerp.
Anyway, enorm compliment voor Sander de Gier met 2 Authorities in de top 15!
Bedankt iedereen voor de punten!
Badman, wakker worduuuuhhh, hoogste tijd voor "de mooiste van 2012"!![]()
Hallo Badvrienden
Ik denk er zelf al een tijdje aan om de nieuwe wedstrijd op te starten, maar omdat Badman onlangs een klein Badmeisje gekregen heeft is het er nog niet van gekomen
Maar natuurlijk laat ik jullie niet in de steek, ik vind die wedstrijd gewoon te leuk om niet te doen. Het is fijn om ons er nog eens in uit te leven
Poets die gitaar op en maak ze tip-top want volgende week beginnen we er aan![]()
a BadGirl, proficiat Badman!! dochters rulen
Favorieten/bladwijzers