Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 143
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    ...Zat nog wel te denken een nummer van the snow goose te doen, aangezien ik een gaste op dwarsfluit heb. Kan het trouwens niet meer vinden, kan me een stuk voor klassieke gitaar en dwarsfluit van die plaat herinneren. (ik zal toch niet in de bonen zijn met Love remembered van Focus. Dat is me net te zoet...)
    Bedoel je mss "Rayader (goes to town)"?
    Of je bent in de war met "Sanctuary", een klassieke gitaar met electr. gitaar?
    (Geweldige LP/CD trouwens... een van mijn favorieten!!)

Apropos.... bij het laatste/vorige huiskamerconcert viel mij - liggend op de piano - toch
    ook 2 koffertjes op voor dwarsfluit en piccolo (zo vluchtig heb ik dat ingeschat).
    Zijn dat instrumenten voor de vrouw of the kids?

Standaard

Vermoed inderdaad dat ik Sanctuary in mijn hoofd had. Wat die fluiten betreft, kan er een beetje op spelen, in de eerste twee octaven. Maar niet bruikbaar voor band of zo. Michael Hedges kon dat beter. Mijn zwager heeft vroeger veel fluit gespeeld in fanfares en harmonie in Limburg. Zodoende kwamen die dingen op een gegeven moment mijn kant op.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    ...
    Wat die fluiten betreft, kan er een beetje op spelen, in de eerste twee octaven.
    ...
    Ja, voor het 3e octaaf moet je de zgn. 'vorkgrepen' kennen ;-)

Senior Member

Standaard

Harald, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en een fantastische avond vol prachtige muziek! Ik heb genoten. Heb ook nog een leuk gesprek gehad met Ruben en z'n vader, wat een getalenteerd ventje is dat zeg! Om (bijna) jaloers op te worden. Ik heb er iig een leuk projectje aan overgehouden..

M'n vriendin heeft het ook erg naar d'r zin gehad en wij (of ik iig) houden ons aanbevolen voor een volgende keer!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Standaard

Dank je! Volgende concertjes worden hier ook weer aangekondigd Was leuk gisteren! Ruben kan idd. erg goed spelen. Ben benieuwd naar zijn eigen werk

Standaard

[IMG]www.photobucket.nl[/IMG]

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje1 Bekijk bericht
    [IMG]www.photobucket.nl[/IMG]
    Onvolledig linkje?

Standaard

Foto's van Nienke Deiters. Zelf kwam ik niet toe aan foto's maken. De mensen die zouden helpen met de catering moesten afzeggen door ziekte... had mijn handen vol. Geen overzichtsfoto dus helaas. Er stond een aardig gitaarwinkeltje paraat. De Lowden van Ruben is trouwens een fantastische gitaar!

Senior Member
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......

Standaard

Jouw harpgitaar mag er ook zijn hoor! Is die Lowden een custom model met die glanzende top of is dat standaard tegenwoordig? Die van mij glanst alleen daar waar ik met m'n vingers kom
    Een dikke streep is ook een lijn.

Standaard

Die Lowden is een speciaal model in een kleine oplage, met Adirondack en ander fraai hout. Geweldige klank, en zo'n zeldzaam geval dat je oppakt, en waar je totaal niet aan hoeft te wennen. Heeft Ruben behoorlijk mee geboft!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten