Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 143
    Senior Member

Standaard

Als het de 21e wordt, meld ik me hierbij alvast aan, heb 2 weken vakantie na die dag, dus tijd om bij te komen zat!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    @Jedeel, je hebt geen idee hoe dicht je bij mijn idee voor een midwinteravondconcertje zat!
    ......
    @Martijn Leuke suggesties! Gooien we in de pot ±'
    Ben blij dat ik het topic even 'beademt' heb; mooie alternatieven van Martijn!

@Harald: Dat komt waarschijnlijk omdat ik (ook) vind dat Ruben en jij de avond zouden kunnen vullen.

Standaard

Heb hier eerder een midwinteravond concert georganiseerd. Toen sneeuwde het die avond heel erg. Desondanks goed bezocht met lokaal publiek. Wacht idd. op antwoord van Ruben, die dan ook wat langer mag vullen Aangezien het gewoon in huis is, is het voor mij goed te doen een wat bredere selectie gitaren te laten horen En het wordt iig vrijdag 21 december in de avond. Vuurkorfje buiten en glühwein erbij misschien.

Alleen de exacte invulling hangt dus nog even van beschikbaarheid van de gast af.

Standaard

Yes, net bevestiging binnen van Ruben van Valderen. Hij komt de 21ste ook spelen Misschien nog andere gasten (maar niet noodzakelijk op gitaar) Alsdat lukt wordt het een breed programma, qua stijlen trouwens

Standaard

Wat een leuk initiatief! Misschien moet er een splintergroepering in Brabant komen :-)?

Standaard

The more the merrier!

Voor wie geen facebook heeft:

Op vrijdag 21 december geeft akoestisch gitarist Harald Koll een Midwinternacht-serenade in kerstsfeer in Epe. Harald bespeelt naast de bekende 6 en 12 snarige gitaar deze avond ook een 15-snarige harpgitaar. Naast eigen werk en bewerkingen van bekende en minder bekende stukken worden er uiteraard ook enkele kerstliederen gespeeld tijdens deze Midwinternacht-serenade.

Als gast zal o.a.ook Ruben van Valderen optreden. Bij het uiterst succesvolle concert van Gareth Pearson in Epe in November heeft Ruben op uitnodiging van Gareth een paar solo-stukken gespeeld. Hij maakte hierbij zo’n goede indruk dat we hem graag terug vragen voor dit optreden. Ruben van Valderen begon op zijn 7e met klassieke gitaar. Later ontdekte hij dat zijn voorkeur uitgaat naar de steelstring gitaar. Een grote invloed is Andy mcKee. Ruben heeft eerder opgetreden bij Harry Sacksioni, en mocht als voorprogramma spelen voor Gareth Pearson en Craig d’Andrea.

Het concert begint om 20:30 uur. Vanaf 20:00 uur staat de koffie en de glühwein klaar. Een drankje en een hapje zijn inbegrepen in de entree van 10 Euro. Aangezien het een huisconcert betreft is het aantal plaatsen beperkt, en is reserveren noodzakelijk. Reserveren kan via email: studio@gitaarspel.nl U ontvangt een bevestigings-email met alle informatie over de lokatie. Meer info: www.gitaarspel.nl of www.facebook.com/akoestischegitaarkringveluwe

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Heb hier eerder een midwinteravond concert georganiseerd. Toen sneeuwde het die avond heel erg. Desondanks goed bezocht met lokaal publiek. Wacht idd. op antwoord van Ruben, die dan ook wat langer mag vullen Aangezien het gewoon in huis is, is het voor mij goed te doen een wat bredere selectie gitaren te laten horen En het wordt iig vrijdag 21 december in de avond. Vuurkorfje buiten en glühwein erbij misschien.
    De vrijdagavonden zijn voor mij enigzins "heilig" als vaste bandrepetitieavond.

Helaas...... want ik weet zeker dat ik een gezellige en muzikale avond ga missen.

Ik hoop op jouw 3e huisconcert (in de vorm althans) wel weer aanwezig te zijn, Harald!!!!

Standaard

Neem je band mee dan Zat nog wel te denken een nummer van the snow goose te doen, aangezien ik een gaste op dwarsfluit heb. Kan het trouwens niet meer vinden, kan me een stuk voor klassieke gitaar en dwarsfluit van die plaat herinneren. (ik zal toch niet in de bonen zijn met Love remembered van Focus. Dat is me net te zoet...)
    Laatst gewijzigd door Harald; 12 december 2012 om 18:28

Standaard

PS Rizz, stuur me aub nog een email naar studio@gitaarspel.nl dan kan ik je de route info sturen. Laat ook even weten of je komt, en zoja alleen of met hoeveel.

Senior Member

Standaard

Email verzonden.. En ik kom alleen..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten