Ziet er funky uit!!
Mooi werk![]()
Mijn bescheiden collectie tegenwoordig:
Een Mayones Setius Pro met Sh-6 setje
Een Mayones Setius met een SD JB en een Jazz
Een Jackson DKMG met Blackouts
![]()
Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Tijd voor een update (niet van de collectie zelf, die is nu wel ver compleet).
Mijn 3 favorieten:
vlnr: PRS 513, Baja tele, 60s tribute
'De rest':
vlnr: fender electro-akoustische, spaanse gitaar van esteve, Squier mini, Ibanez S470, Fame forum IV, Godin LG, Fender american standard strat, PRS SE hollow body, Hudson telecaster
Mooi hoor, vooral de Baja en de PRS...
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Ik vind Barno's gitaren echt kicke. Doe je ook danelectro achtige modellen?
Mocht ik ooit een x centen hebben, zou ik best zo'n guttlin willen laten maken.
Vlnr:
Vintage VSA540, ook wel "The Pretender" genoemd door hun. Onofficiële Dave Grohl signature. Doet wat ie moet doen, en dat doet ie goed.
EVH Wolfgang Special, als leuke toevoeging laatst bij een show van Tremonti, waar hij bass speelt, laten signeren door hem op de achterkant van de headstock.
PRS Tremonti SE, ik ben een groot Tremonti fan, en uiteindelijk vond ik dat deze gitaar wel erbij moest.
En liggend, Gibson Firebird Studio, later een zwarte slagplaat op gezet zodat hij nog meer op die van Dave Grohl lijkt (of eigenlijk identiek is).
Komt binnenkort nog een Fender Chris Shiflett Telecaster Deluxe, maar dan stopt het ook echt..
Hi B
Liefde maar in ieder geval een plotselinge verliefdheid, gaat vaak gepaard met lichamelijke bijwerkingen waar je nooit iemand over hoort. Nee, achterin de zaal, ik hoor het wel, da's geen liefde, da's lust. Heerlijk beslist, maar wel wat anders.
Een staat van verlies aan concentratie, op de rand van misselijkheid, open staan voor geurtjes en geluidjes die je niet eerder hoorde, rubberen knieën (ook na overmaat aan lust die knieën, inderdaad).
Volgens mij ben ik verliefd!!!!!
Vriendelijke groet, Gus
Favorieten/bladwijzers