Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 59 van 72 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 581 t/m 590 van 717
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Lijkt me logisch, een topic waarin de maker lekker meebabbelt en ook nog een meeting organiseert?
    Misschien moeten wij als importeur eens hetzelfde doen.....valt iedere moderator over je heen.
    Als importeur werk je toch niet mee aan het product?

Volgens mij is dit topic gelijk aan ieder bouwtopic van Barno, Oigun, etc ...

Senior Member

Standaard

Dan is het goed joh, ik heb hier ook helemaal geen zin in en alweer spijt dat ik het geplaatst heb. Prettige voortzetting.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Wat een bitterheid Marc.....
    Ik geef je echter wel enigszins gelijk, Max mag wat terughoudender reageren af en toe.
    Probleem is dat hij zelf net zo enthousiast is als wij, en soms nog enthousiaster (TE enthousiast).

Standaard

If forum members ask in a post for a modification/implementation or suggestion we should inform them or not weather is possibile, in progress or available?
    In this thread, many users including Peter have been hasking about the VB and Tap tempo

Standaard

Ik weet niet hoe anderen er over denken maar ik ben persoonlijk wel blij met de interactie tussen forum leden en fabrikant. Ik zie dat ook wel bij het Axe-Fx en Kurzweil forum waar medewerkers technische adviezen geven en antwoorden op vragen. Dat leidt tot een beter product en geeft mij als gebruiker de mogelijkheid om mee te denken in de productvisie.

Dankzij deze instelling hebben we nu bereikt dat er wordt gewerkt aan een virtual board, verbeterde pre-amp loop en MIDI-control hetgeen allemaal dingen waren die op ONS verlanglijstje stonden.

Absolute voorwaarde is echter wel dat het geen fabrikant advertentisement wordt.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 13 november 2012 om 18:59

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Probleem is dat hij zelf net zo enthousiast is als wij, en soms nog enthousiaster (TE enthousiast).
    De grens tussen wat nog enthousiasme is, en waar het commercieel gaat zijn, zal niet in alle gevallen duidelijk aan te geven zijn.
    Daarom snap ik het wel als Marc aangeeft het er niet mee eens te zijn.
    Aan de andere kant, het is -zoals al eerder aangegeven- wel erg prettig om te maken te hebben met iemand die echt achter zijn product staat, en er ook erg veel energie in wil steken om het product nog beter te maken, met de input van "ons". Het is mooi dat dit zo laagdrempelig kan.

Ik geloof niet dat er veel importeurs zijn die op deze manier kunnen participeren in productontwikkeling, maar ik zou graag verrast worden en zien dat dat wel zo is.

Standaard

Ik heb hier reeds met massi1234 over gesproken en we hebben duidelijke afspraken gemaakt omtrent wat wel en niet mag. Zo zal hij nooit proactief reclame maken, meetings organiseren en op enige andere wijze zijn produkten promoten. Reageren op vragen en suggesties van forumleden mag uiteraard wel. Dunne lijn, agreed, maar massi1234 houdt zich wat mij betreft sindsdien keurig aan de afspraken die we hierover gemaakt hebben. In dit geval, de meeting wordt niet door de fabrikant georganiseerd en is een initiatief van forumleden. Als de fabrikant hierbij ook uitgenodigd wordt en hier op ingaat, heb ik daar geen invloed op en gebeurt dat buiten het forum om. En vragen beantwoorden van forumleden juich ik alleen maar toe.

Nogmaals, het is een dunne lijn waar we op balanceren en een gebrek aan duidelijke forumregels hieromtrent maakt het er voor een mod niet makkelijker op. Aan de andere kant is het mijn indruk dat dit draadje best goed gaat en de antwoorden van massi1234 gewaardeerd worden. Daarnaast vind ik dat hij zich op dit moment terughoudend en bescheiden opstelt, met wellicht mijn verzoek in zijn achterhoofd.
    Mochten er desondanks nog meer mensen vinden dat dit niet kan, hoor ik dat graag via pm en zal ik het met mijn collega mods bespreken.

Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Standaard

Lijkt me onzin.
    Maar zit er een goede analoge flanger bij?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommus42 Bekijk bericht
    Lijkt me onzin.
    Maar zit er een goede analoge flanger bij?
    Ik zou zeggen kom eens langs. Ik vond de flanger met expressie depht control echt zo overtuigend dat ik er stil van werd. Heb ik nog met geen pedaal of multi-fx bereikt. Waveforms into the extreme ;-)

Standaard

Okee, zit er kill-dry op?
    Lijkt me top, ben een parallelle lus aan het voorbereiden voor m'n epiphone.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten