Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 58 van 72 EersteEerste ... 848565758596068 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 571 t/m 580 van 717
    Senior Member

Standaard

Als je binnen 1 sound de finctie van je expressiepedaal wilt wijzigen, om tap tempo aan te kunnen passen, en vervolgens weer terug wilt wijzigen, om het exp. Pedaal weer te gebruiken zoals ingesteld in die preset, wordt dat niet erg ingewikkeld en veel schakelen in korte tijd?
    Als je dan een expressiepedaal met een soft switch erin zou hebben of zo, zou het nog wel werken, maar anders krijg je wel erg veel handelingen en zou een separate tap tempo knop makkelijker werken denk ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Hallo, de Pedalpro meeting wordt op zondag 18 november (vanaf 14.00) gehouden in mijn studio in Raalte. We gaan de versterkerset van Marc in combinatie met de Pedalpro & Pedalino testen. Ik heb inmiddels 2 deelnemers.

- H.Huisjes (Henri)
    - Obiwanjacobi (Marc)

Als er nog meer liefhebbers zijn, meld je dan aan en dan ben je natuurlijk van harte welkom!
    Ik had het erg leuk gevonden om a.s. zondag langs te komen maar ik zit helaas zit vol met allerlei, of beter gezegd te veel afspraken waar ik niet op zit te wachten maar waar ik ook niet onder uitkom...
    Maar heel veel plezier mannen a.s. zondag!!

Standaard

Bedankt voor je reactie. Jammer, maar ik begrijp ook wel dat veel mensen van ver moeten komen, andere verplichtingen hebben of er pas naar gaan kijken als ze ook iets dergelijks willen gaan aanschaffen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Jammer, maar ik begrijp ook wel dat veel mensen van ver moeten komen, andere verplichtingen hebben of er pas naar gaan kijken als ze ook iets dergelijks willen gaan aanschaffen.
    Ik heb helemaal niet de intentie iets dergelijks aan te schaffen maar ik ben wel nieuwsgierig naar de mogelijkheden en zou me bij deze dan ook graag willen aanmelden als 'meeluisterende bezoeker' met permissie natuurlijk?
    Raalte weet ik nog wel te vinden, een bijdrage voor de koffie is ook geen probleem. Stroopwafels, vulkoeken en of gangmakers?

Standaard

Willem, je bent van harte welkom. De koffie staat klaar en voor drankjes en hapjes zal ik ook zorgen. Stroopwafels bij de koffie past natuurlijk uitstekend ;-)

Standaard

Lees ik een paar dagen niet mee in het topic, wordt er pardoes een meeting georganiseerd. Ik kan er helaas niet bij zijn Theo, veel plezier.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Lees ik een paar dagen niet mee in het topic, wordt er pardoes een meeting georganiseerd. Ik kan er helaas niet bij zijn Theo, veel plezier.
    Soon I will arrange a new meeting for introducing the Virtual Board and the Tap Tempo.
    Hopefully you can make it for that day.

Senior Member

Standaard

SPAM-topic
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    SPAM-topic
    Verklaar je nader?

Senior Member

Standaard

Lijkt me overbodig...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten