-
6 november 2012, 19:06
Dit punt kan ik oppakken want het wachten was op mijn pre-loop modificatie die inmiddels is uitgevoerd. Met succes mag ik wel zeggen want ik kan mijn GT Trio er goed mee oversturen waardoor ik meer variatie in sounds heb gekregen. ik ben er dan ook heel erg blij mee. Echter, ik werk voornamelijk met eenvoudige effecten en simpeler presets en dus minder met de geavanceerde filters. Als je daar advies over zoekt zou ik toch een keertje naar de studio van VR in Den Haag gaan.
Ik begrijp je twijfels ook want ik had in principe hetzelfde probleem. Het aardige van jouw probleem is dat ik ook de Triaxis en Mesa 295 power amp (destijds helaas met een G-Major) ruim 15 jaar vanaf de introductie heb gehad en dus ook redelijk goed weet wat deze unit kan qua sound. Ik kan je dan ook met zekerheid garanderen dat je een prachtige combinatie hebt (zeker met de pre-amp boost) want sommige kanalen van de Triaxis reageren erg goed op een boost. Een dergelijke kwaliteit ga je ook echt niet verkrijgen met een betere type modeler (heb je de Triaxis modellen van de Axe-Fx wel eens A/B vergeleken? maar dat is misschien een beetje oneerlijk want de winst van de Axe-Fx zit in andere aspecten ;-)
Mijn voorstel is dan ook dat we een meeting houden waarbij we gewoon jouw basis set gebruiken om de Pedalpro te testen en om te kijken of we een "best of both worlds" kunnen creëren. Mits de andere forum deelnemers dit ook een goed idee vinden natuurlijk...
Wat mij betreft kan de meeting wel op een zondagmiddag (11, 18, 25 nov) bij mij thuis in het mooie Salland plaatsvinden.
Laatst gewijzigd door tnijland; 6 november 2012 om 19:20
Regels voor berichten