Dat is nou het probleem, 3 of 4 pads is voor mij veel te weinig.
Vaak gebruik in 1 song bijvoorbeeld al 5 of 6 presets, bijvoorbeeld 3 of 4 slaggitaar presets en 2 of 3 sologitaarpresets.
Ik heb er een hekel aan om te gaan onthouden dat ik bijvoorbeeld pad 2 nog een keer in moet indrukken om een bepaalde andere preset te krijgen.
En als je dan weer terug moet naar de vorige preset, moet je m dan weer een keer indrukken?
Dat is allemaal niet echt overzichtelijk, niet logisch en je moet het allemaal onthouden.
En dat wil ik niet, ik ben de enige gitarist in de band en ik heb veel te doen en dus veel te onthouden...
Ik heb al de grootste moeie om alle gitaarpartijen en alle zangpartijen te onthouden...
Ik wil weer een systeem waar de slagpresets en de solo presets een vaste plek hebben en met een keer indrukken te schakelen zijn...
Ik heb er nu 8 (per bank) en dat zouden er wat betreft 10 mogen zijn. Dan kan ik voor een aantal songs in dezelfde bank blijven.
Maar goed, met een betere processor als wat ik nu heb met een overzichtelijke footcontroller met 8 schakelaar/presets zou ik ook al heel erg blij zijn...
En als het systeem ook nog makkelijk te progammeren is ben ik helemaal blij!

Favorieten/bladwijzers