-
20 oktober 2012, 23:36
Ik denk zelf qua concept iets als een TC G-System het meest in de buurt komt van een multi-effect dat heel praktisch bruikbaar is. Mooie grote knoppen die erg duidelijk schakelen en een aantal loop functies zodat hij eenvoudig met pedalen kan worden gecombineerd. Helaas bood de G-System t.o.v. de G-Force ook nog eens minder goede effecten waardoor veel muzikanten de stap niet hebben gemaakt (ondanks een aantal verbeteringen in de buffers en loops).
Juist daarin verschilt Vintage Revolutions. Ze hebben een compromisloze unit met zeer goede analoge effecten gecombineerd met een pre en een post-loop waardoor integratie van eigen effecten ook mogelijk is. Ook de G-Force of Lexicon en de Axe-Fx blijft hier achter. Toch moet ook VR er misschien achter komen dat veel gitaristen graag meerdere eigen effecten willen integreren om zo een perfecte setup mogelijk te maken. Ik zou persoonlijk graag meerdere pre-loops willen hebben zodat ik willekeurig (per preset) pedalen of preamps zou kunnen in- en uitschakelen.
Laatst gewijzigd door tnijland; 21 oktober 2012 om 09:54
Regels voor berichten